'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under december 2009

Av Lina Larsson - 21 december 2009 11:37

  

Av Lina Larsson - 21 december 2009 11:19

Blog updater ever. Det måste ju vara jag?!


Ja, egentligen finns det inte så mycket som hänt.. Förutom att lilla jag hunnit bli 18basst igår :) Inte så pjåkigt, nejnej. Dessutom fick jag världens bästa presenter också ;)


* En röd digitalkamera - Sony dsc-w190.

* Presentkort Gina Tricot 500:-

* Presentkort Centrum 500:-

* Ett guldhalsband.

* Bruno Banani parfym-bodylotion-shower gel.

* Väggord - Amor Vincit Omnia & Carpe diem.

* En svart tunika/linne.

* Presentkort Hotellet 350:-

* Ed Hardy Armband.

* 2 Ljusstakar.

* 1 BH & trosa.

* 10 cider.

+ att min syster kom hem överraska mig :DD


Inte dåligt. Fick mig precis vad jag önskade mig, så vart supernöjd =)

 

Lördagskvällen vart även rätt trevlig. Vi åt tårta, spelade spel & surrade en massa. vad gör man inte om man är 11brudar i ett rum!? ;) haha.

Sen så drog alla hem rätt tidigt, alla förutom johanna & josse. Så vi åkte ut på andra missions. Vi hann se på en mindre brand, köra på avan & nästintill fastna & hänga ut genom rutorna på bilden och förfrysa pannan, typ!! =) Ja, vi är ju som vi är. Men kul var det!! Sen efter 11 vart jag så sjukt trött så jag kände att jag ville hem sova, och sagt & gjort - jag somna typ dirr jag kom in genom dörren. =)






Av Lina Larsson - 12 december 2009 14:31

njaaae.. för idag fyller min kära pappa år =) GRATTIS PAPPA!




         

You rule, papps! =)




Av Lina Larsson - 12 december 2009 14:26




Huvudpersoner:

Daniella Johansson

Johanna Nyström

+ The Baseballs - Umbrella.

mfl.

Av Lina Larsson - 10 december 2009 12:42

Nu sitter jag hemma på lunch.. Ska strax dra iväg till VC för att avverka ännu en dag.. Imorgon är min SISTA! :D Yeey!!


Heippa!



Av Lina Larsson - 8 december 2009 19:11

          


do you remember this night?


alanya 2009.

Av Lina Larsson - 8 december 2009 19:08

mer smakprov på mina videor kommer senare.... tralala.

 

pöss på er också!!!!






Jag   Nesquik!  

Av Lina Larsson - 8 december 2009 19:06


Bara annars.

Sämst kvalité när man laddar upp från telefon.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards