'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under december 2009

Av Lina Larsson - 8 december 2009 19:05


(Hade ni varit med IRL hade ni skrattat ihjäl er, ha ha ha.)

Av Lina Larsson - 8 december 2009 18:29



Sorry Johanna, men jag var tvungen : )

Av Lina Larsson - 8 december 2009 18:27

    

Av Lina Larsson - 8 december 2009 18:20

men vem vet, det kan vända fort..?

 

Måste bara säga att jag är oerhört glad/lycklig/stolt/rörd att jag har världens underbaraste vänner, familj & pojkvän. Fast man kanske inte nämner det så jävla ofta - men ni är BÄST! Ni kommer aldrig glömmas bort, never! Försöker göra mitt bästa, men inte det går alltid så bra. Just nu är jag bara hemskt sugen på att dra en inflyttningsfest & bjuda dom jag tycker allra bäst om = ) hihi. Mamma, pappa, mormor & morfar och dom där äldre tror jag faktiskt jag skippar att bjuda på festen. HAHA!

Ja, iallafall så önskar jag att jag kunde visa mer hur mycket vissa betyder för mig.. Utan er få personer som hjälpt en, stöttat en vill jag bara säga en sak till: Tack.

Tack för att ni hjälpte mig att hålla huvudet högt fast jag bara ville gräva ner mig under jorden, tack för att ni stöttat mig när jag varit ledsen/arg, tack för att ni suttit med mig och låtit mig prata ut, tack för att jag kunde lita på er till 100%, tack för att ni är så snälla, helt enkelt - tack för att ni finns till.

(ni vet vilka ni är....)


Puss och kram till er!!!

Av Lina Larsson - 8 december 2009 18:13

Snart, sååå snart..  Blir jag mitt efterlängtade 18år. Som mamma skulle sagt: "Tänk er, nu blir våran lilla flicka snart vuxen.."


Jag vet inte hur länge jag längtat efter att få fylla 18, kunna gå ut på krogen, köpa egen snus.. ja, allt som man får göra när man är 18år. Ni fattar poängen! :) Det kanske inte tycks vara så speciellt.. Många tycker inte att det är det heller. Klart som gör,när dom redan varit över 18 i fleeeera år! Men dom tyckte nog samma som mig när det var 12dagar kvar tills den stora dagen skulle komma. Tror jag iaf!


Men att bli 18 innebär även massa förändringar. Nu kan man åka i fängelse, (haha), man ska snart börja söka jobb, få en egen inkomst & massa annat. Ja, man ska helt enkelt stå på egna ben. Det är snart dags, snart står jag där!! Kommer nog sakna att vara 17 och under när jag väl blivit ett par år äldre. Ja, man kommer nog sakna att kunna bo hemma gratis, få lagad mat på bordet, ha ett eget "flickrum" och att gå skola.


Men - just nu längtar jag bara så oerhört mycket till den 20december! Då jag FINALLY får följa med alla ut på krogen.. Nu slipper jag sitta hemma på en förfest, där alla sen drar till hotellet. Nu får även jag komma in. Klart & bitart! =)

 

Adios!

Av Lina Larsson - 8 december 2009 18:09

Ohh yees. Jag har bara haft mycket att göra åsånt. Jobbat rätt mke, sen bara tagit det mera lugnt, så har som varken haft orken eller tiden till det. Men snart, snart ska jag styra upp det här med skrivandet.. Jag menar.. Man kan ju inte lägga av helt? =)



slänger in en bild från Turkiet!

 

Vem vill INTE bara slurpa i sig detta på momangen?!

OTROLIGT goda!! =D 

--

Av Lina Larsson - 6 december 2009 18:27


Östersund -09  

Av Lina Larsson - 6 december 2009 18:25

eller....?!


Kanske inte : ) Men skönt, nu har jag bara 1vecka kvar av praktiken. Ska bli skönt, men samtidigt inte! Skolan är ju ett snäpp värre så. Usch! Men det blir nog lugnt, får jag hoppas.... Har ju inte så länge kvar tills jullovet sen så =) Det gillar vi!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards