'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under december 2009

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:50

Jag kom att tänka på en sak när jag snabbt läset igenom rebecca's blogg.


VI GÅR UT GYMNASIET I ÅR! Man kan som inte alls inse att det kommer bli så, detta är mitt sista år i skolan. Skolan som jag hatat riktigt mycket sen jag började högstadiet - då allt rasade för mig. Men - då jag började gymnasiet kändes allt mycket bättre, man kände sig ett steg närmare att bli vuxen, eller iaf en mer mognare person....


och nu sitter jag här, 6år senare. Och tycker att jag snart är vuxen? Ja, jag vet inte.. Jag kommer nog alltid ha kvar det lilla barnet inom mig. Tacka för det. men nu tänker jag bara på en sak - Studenten.


Tänk efter bara.... jag kommer inte kunna gå till skolan nåmer, jag kommer inte kunna stressa ihjäl mig för att hinna till daniellas utsatta tid när jag ska vara utanför hennes port, för att sen gå till skolan. jag kommer inte kunna komma in till skolan, dra en djup suck och gnälla om hur kallt/varmt det var påväg till skolan och sedan ta ett vattenglas och halsa i mig. Jag kommer inte kunna gå in på en lektion utan att tänka: "fan, måååååste vi verkligen ha svenska såhär många gånger i veckan?"

Jag kommer inte kunna sitta och tänka var fan alla pojkar i våran klass håller hus, för att sedan droppa in, en efter en. Jag kommer inte kunna reta Marie, jag kommer inte kunna ligga hur jag vill när vi har OP. och typ killa daniella under fötterna tills hon somnar. Jag kommer inte kunna sitta på måndagar & skvallra med alla i cafeterian och känna ljudnivån växa högre och högre - tills jag tillslut måste gå iväg en sväng för att mina trumhinnor håll på sprängas. Jag kommer inte kunna sitta och surra med Doris. Jag kommer inte kunna "köpa nå gott i cafeterian". jag kommer inte komma att kunna sucka för att "pojkarna" beter sig som pissråttor. Jag kommer inte kunna få mig ett gott skratt när jag ser mig omkring i cafterian - där vi alla sitter, olika bakgrunder, olika religioner, olika åldrar & olika kön. Jag kommer inte kunna känna samma sak som förut. För snart är skolan slut, finito, over!


Gonna miss it, helt enkelt!

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:38

Idag har jag äntligen beställt clips - lovely! ;) Ibland måste man unna sig lite grann, men då kostade dom ju ingenting så, 270kr. Så, varför inte slå till?! Dessutom orkar jag inte gå med en sittande hårförlängning som blir äcklig & allmänt irriterande, så jag kör på clips istället! : D



now -back to reality, see ya!

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:34

            


Ja, vi hade kul! : ) Syns det? : ) 

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:26

Känner att idag har turen varit på min sida, helt klart ja! =)

Dagen började med att jag trodde jag försovit mig, men icket var fallet. Så jag hann t.o.m äta frukost, borsta håret, sätta upp det & sminka mig lite, som jag i vanliga fall inte hunnit många dagar jag haft praktik! Men men. Sen så hann jag precis till halv 8 på morgon, fast vägarna var oplogade och det hade kommit 1000meter snö! Sen så fick jag sluta kl.11.00 också så, det satt inte helt fel, nej! ;) Så då drog vi till mormor & morfar, där bara morfar var hemma så. Sen ringer mams & paps och undrar om jag ska med till råneå och hälsa på! VILKEN FRÅGA!?? Klart som korvspad att jag följde med! Det är ju inte varje dag man träffar lowa, casper & jenny så!! Dessutom när jag hade fått sluta tidigare passa det ju utmärkt så : ) Där har vi varit ett bra tag åsåe. Kulkul!!

Sen när jag kom hem står maten på bordet & doftar... mhm.. skrovmål ala tobias vart det idag. gottgott!

Nu sitter jag & bloggar så fingertopparna glöder & väntar in lovely... ugly B! som följes av Desperate housewives! Åhh, min dag är räddad. Så nu ska jag göra klart allt inför imorgon, invänta att mamma kommer med mitt silverschampoo så jag kan prova de, och sen ska jag ta en snabb dusch för att sen bosätta mig framför TV:n från 20.00-22.00 =)


Ja, tjings!

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:19

  

Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:11

vad väljer du helst-


Singel eller I ett förhållande

Storstad eller By

Sminkad eller Osminkad

Silikon eller Naturliga bröst

Hotpants eller String

Blått eller Rött

Nykterist eller Alkoholist

Utekväll eller Myskväll

Cider eller Vin

RnB eller HipHop

Kvinnor eller Män (qvinns rules!)

Svenska eller Engelska

Kina eller USA

Solsemester eller Upptäcksresa


Bärbar dator eller Stationär

Lampor eller Ljus

Svart eller Vitt

Platt Tv eller "Vanlig"

Digitalkamera eller Vanlig kamera

BMW eller Mercedes

Volvo eller Saab


Av Lina Larsson - 1 december 2009 19:06

   Ja, även såhär har man sett ut i håret.. Haha.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards