'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Larsson - 22 juni 2011 15:35

" Fuck it. "


Det är tanken man har varenda dag, vareviga dag. Tanken man så ofta försöker övervinna, tänka tankar som får det att försvinna. Men det går bara inte. Tanken har slagit mig flera gånger; Varför bry sig så himla mycket om någon som nästan aldrig visar att den bryr sig om en själv? Jag hatar att det ska vara så. Jag hatar att jag ens måste tänka den tanken.. 

Det finns goda sidor hos varje människa. Det har jag inte trott förr, men eftersom tiden gått har man förstått att man ska ge varje människa en chans, varje människa är unik & varje människa förtjänar flera än 1 chans.

Man ger chans på chans - Men ingenting händer. Ingenting förbättras. Där står man, varje dag med gråt i halsen och tänker; vad kommer hända härnäst då? när kommer dagen då allt kollapsar? när kommer allt bli bättre egentligen? 


Som jag sa; Det sägs ju att katter har 9 liv, men du har bevisat motsatsen, även människor kan ha fler liv än katter. Du måste ha en förjäkla stark ängel som ligger ovan och vakar över dig, dag som natt..

Men även för den starkaste kommer dagen då ingen kommer vaka över dig........


Av Lina Larsson - 20 juni 2011 18:25

   

       

   

 

            

Av Lina Larsson - 20 juni 2011 18:01

Oj! Vart tog helgen vägen egentligen?


Jag har då haft en supertrevlig helg... Umgåtts med dom bästa, festat till & varit på cruising. Det beskriver nog en hel del.. Detaljerna håller vi för oss själva. Men trevligt var det komma iväg en kväll... =)


Idag har man jobbat. Lika trevligt som vanligt. Synd att man är världens mest morgontrötta människa bara. Men tro inte att jag kom försent, så roligt ska ni inte få ha! ;)


Imorgon skulle jag ha varit ledig, men tog på mig en extra dag! Spelar ju liks ingen roll när det är världens skitväder ute, då jobbar jag hellre än sitter inne & bara glor. Men sen är man ledig Onsdag & Torsdag, före min jobbhelg kickar igång. Jag ångrar faktiskt inte att jag sa i Våras att jag ville jobba Midsommar. Ska faktiskt bli skönt att vara nykter & tjäna mig massa stålar. Woohoo



Nu ska jag ladda upp lite bilder här också, sen fara hem & slå på nå go filmer! ;)

Av Lina Larsson - 16 juni 2011 22:32

... Som gick på bal den 3:e Juni.

       

       


Moviestars, ohh Moviestars.....


Av Lina Larsson - 16 juni 2011 22:30

                     

Av Lina Larsson - 16 juni 2011 22:16



Länge leve längesen,

som jag minns de var det lätt - även när jag trillade omkull,

länge leve du min vän - du som alltid följt mig hem,

nykter eller alldeles för full.



Av Lina Larsson - 14 juni 2011 17:28

Ooops... I did it. Again. 


Har dock hållt mig länge nu från att beställa. Så unnade mig själv lite "vardagslyx" och la en beställning, eller två.... Woohoo!



(Dock i tjej modell, och ingen ful keps!)


      

(Lite hårprodukter för mitt otroligt skadade, tråkiga hår.)





(Och så två mycket fina klänningar som jag trånat efter länge. Dock har alla såna, men det skiter jag i!) 

One Sleeve Lace Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM



Rosalie Lace Dress SEK 299, Club L - NELLY.COM









Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards