'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Larsson - 14 juni 2011 17:19

So, so what?! Im still a rockstar, I got my rockmoves,

and I don't need you. And guess what..... Im having more fun!




Av Lina Larsson - 14 juni 2011 12:30

Hell yeah!!!! Kärleken är inget annat än ett påhitt.... Ett stort påhitt. Kärleken gör ingen lycklig till slut, för i slutändan står man där med tårar längs med kinderna, brustet hjärta & ett enormt hat mot personen som orsakat alla dessa tårar....... 

Nej, nu ska jag sluta lyssna på folk som ljuger, hittar på, går bakom ryggen på folk & framför allt tror att den kan göra vad som helst utan att någon ska bry sig... Men du, välkommen till den riktiga världen! Här funkar det inte att skita i andra, och bara bry sig om sig själv, det funkar heller inte att behandla vissa som skit bara för att man själv mår dåligt. Den dagen du inser detta kommer den också, men då har du bränt dina sista broar för läääänge sen......



Nej, nu ska jag ränna neråt Pox igen, duscha upp mig, sminka mig & sedan ska jag upp hit igen & lägga in en massa bilder från helgen, från balen & från andra tillfällen! ;) Verkligen på tiden!!! Sedan måste jag fixa mig en klipptid också så jag får klippt bort mitt nötta, urfula hår. Usch, ja. 





Av Lina Larsson - 8 juni 2011 20:22

Då var det ett tag sen man skrev.. Men eftersom jag inte fått tummen ur röven & fixat nå internet i lägenheten passar jag nu på när jag är på BB!


Har jobbat som en tok senaste veckorna, och nu börjar det verkligen kännas i kroppen... Har varit helt slut idag. Men imorgon är jag ledig, och det tackar vi hemskt mycket för! Är nog förstå gången på länge man tackat nej till jobb, men man kan ju inte jobba hela veckor utan att vara ledig. Så imorgon ska jag passa på att rå om mig själv. Färga mitt orangea hår, fixa lite nytt smink, lösnaglar & fylla upp kylskåpet lite när man nu äntligen fått börja äta lite smått! :) Och så ska jag ligga på balkongenm och pressa o0m vädret tillåter. Och såklart storstäda lägenheten! För till helgen bliur det party och då hinns det inte med någon städning inte. :) Och på Fredag startar mitt sommarschema på BG, skönt ha ett schema att gå efter, och veta hur man ska jobba, kommer nog bli superb! 


Nej, nu ska jag kolla om skattepengarna rullat in på kontot, och sen ska jag dra ner mot läggan & gosa med Kia som varit på BB hela dagen. Tur man har världens bästa som är med henne när jag jobbar långa turer. 


Bjussar på en trevlig pix från förra sommaren! Glad i hågen, blond & med J-ny, perffa!

Av Lina Larsson - 2 juni 2011 11:59

Då var det Torsdag, och idag blir det jobb för hela slanten! ;)


Har sovit första natten i lägenheten inatt, och gud så gott jag sov, med Kia alldeles intill mig. Lillagumman. Allt känns så otroligt mycket lättare än det gjort förr, och så mycket bättre. En ny lägenhet fixar alla problem! Nej, men känns som.... Mycket bättre än alla andra gånger, det känns rätt. Ibland måste man våga, ta chansen. Fast det inte var jag som "vågade" och gjorde allt åt helsike, men ändå - JAG gjorde rätt val. Äntligen har jag insett det, tack och lov. 


Igår kväll hade jag en mycket trevlig kväll, fixade på i lägenheten med Mamma och Pappa, senare kom Johanna förbi, och jag bakade muffins med chokladglasyr. Nog var man allt sugen, men icket. Sen for vi ut & ragga, snackade en massa skit & hade det allmänt trevligt. Skönt vara nykter. :)


Nej, nu ska jag sluta uppdatera om allt som händer i mitt lilla liv, som förmodligen är jävligt ointressant, och gå se hur hårfärgen på min skalle ser ut. Jag bönar och ber att det blir någorlunda nu, tack!


Avslutar med en fin musikbit & en bild, såklart;


Don Omar – Danza Kuduro




 


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards