'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2012

Av Lina Larsson - 8 mars 2012 16:55

Du kan räkna med en positiv tid på jobbet under resten av månaden, eftersom Venus, harmonins planet, förenar sig på måndag med Jupiter, turens planet, i det sjätte huset för arbete.  Jupiter har redan utökat ditt ansvar på jobbet och dina möjligheter inom yrkeslivet. Venus kommer helt enkelt att ta allting till en ny nivå. Du kommer definitivt att trivas på jobbet under hela månaden. Dessutom kommer den här gynnsamma influensen att göra underverk för din hälsa, om du nu skulle ha några som helst hälsoproblem.

En överraskning kan också vänta bakom hörnan i början av veckan, eftersom Uranus och Merkurius, bildar en konjunktur i det femte huset för romantik och kreativitet. Om du jobbar inom kreativa yrken kan du få en helt revolutionerande idé och om du är singel kan du få en ny beundrare.

Venus och Jupiter, med sin gynnsamma influens, kan skapa positiva förändringar inom yrkeslivet, något som ytterligare betonas av en fullmåne den 8 mars i ditt tionde hus för karriär, som betyder att en fas i yrkeslivet avslutas.

Skulle någon händelse störa din inre lugn och ro i mitten av veckan, kommer du att hitta balansen och den inre tryggheten igen på lördag, när Venus bildar en sextil till Chiron.

Under helgen har du roligt med dina vänner och du kan festa loss. På söndag kan du bara vila ut.

Av Lina Larsson - 8 mars 2012 15:58

"Lina doesn't know...." Den här låten gör mig så stark, så otroligt jävla stark.

Jag är en mur som ingen kan bryta ner.


Lustra – Scotty Doesn't Know






Av Lina Larsson - 6 mars 2012 16:37

Jobbat idag. Lappberget ikväll med basketflickorna och Mami. Ledig imorgon. Annars har jag inget annat av värde att skriva egentligen. Jag är orkeslös och har inte lust till något alls. Orkar inte städa, orkar inte fixa, orkar ingenting. 

Av Lina Larsson - 6 mars 2012 14:14

Life’s a game but it's not fair,
I break the rules so I don’t care.
So i keep doing my own thing,
walking tall against the rain,
victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.





Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards