'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2012

Av Lina Larsson - 4 mars 2012 20:30

Vilken helg! Jag har haft så sjukt roligt. Tror det behövdes. 


Fredag blev det att se på Innebandy turnering's finalen en sväng, sen kidnappade vi Ems som fyller år till veckan. Payback is a bitch ;) På med ögonbindeln och vi gasa vidare till Kalix där vi bowlade, surrade och åt gott. Som Emma sa: " Jag tror vi får dig att bli yngre." Helt rätt, i fredags kände jag mig som 14år på nytt, och roligt var det. Raggade kring bränna, sen for vi hem och hade kollektiv hos mig. Låg i vardagsrummet, surrade om allt, åt godis och såg film. Mycket trevligt. Och sen är det ju så fina, snälla och ärliga flickor det där. Så kloka fast dom har hela livet framför sig ännu.


Och igår blev det 30års kalas för hela slanten! Och gud så roligt vi hade det! Minglade runt, dansade med Erkki och drack gott. Fick mig ett gott skratt när jag vaknade på morgon... Ja, en himla trevlig fest med bra folk. :)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards