'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Larsson - 21 mars 2011 20:08

Lätt att jag skulle kunna se ut som den här kvinnan, lätt. Synd att man inte får välja hur man ska se ut, de var ju förjäkligt. Men tänk hur världens skulle se ut skulle alla få göra det? Åt helvete rent utav sagt..  

Av Lina Larsson - 21 mars 2011 19:10

Rubriken säger allt. Idag har jag glassat en stund i go vädret innan dom ringde från BG om jobb. Så i full karens drig jag & mamma ner mot bränna.. sprang in på AF, fick det överstökat & sedan bjöd söt-mamma på årets första mjukglass. Gott var det. Sedan drog jag iväg på jobb, och efter det var det Basketträning. Kul var det. Trots min hemska tandvärk som övergått till huvudvärk. Aouch! Inte kul.


Annars rullar allt på hyffsat bra.. Jag har bra med pengar, men då lever jag ju inte så jävla rikt. Men jag är nöjd - så länge jag får mig snus, kan betala räkningarna, kan tanka bilen & köpa grejer till Kia. Då är allt som det ska. 

Dock så känner jag mig missnöjd över mig själv.. Hela, hela tiden.. Är som att jag letar fel på mig hela tiden. Ingenting är någonsin riktigt bra - någonsin. Men det är tur jag har Kia. Min solstråle. Oavsett om hon är hund, hon får mig ändå att känna den där glädjen ingen annan kan. 


Och från en sak till en annan - Jobb även ihelgen.. Jobb varenda helg. Hm. Blir alltså ingenting med mina drickar planer.. Och ingen basketmatch. Tråkigt, tråkigt.. Men som sagt - pengar behöver man. Och ville ju inte precis tacka nej till 30timmars jobb, för under helgen har man 140kr/timme typ, och det gillar vi. 

Man kan även kalla det pengakåt.


Men helgen därpå, då jäklar ska jag ut! Då ska jag dansa, då ska jag vara berusad som bara jag kan vara & då ska jag sjunga. Då ska jag ha roligt. För det är jag värd, faktiskt. Det är inte ofta man säger det... 


 

     

Ibland måste man ju bjuda på sig själv alltså......



Av Lina Larsson - 20 mars 2011 19:49



(Klicka på länken, och nedanför bilden kan du rösta)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=43759

GO MARLEE!! :)








Hoppas alla som läser detta röstar, annars jäklar!!

Av Lina Larsson - 20 mars 2011 16:11

En sjukt bra film... För alla som gillar gråtfilmer, för alla som gillar tjejfilmer, dör alla som gillar "drama", för alla som gillar att se sång/dans filmer. Helt klart en av de bästa filmer jag sett.. Kan se den hur många gånger som helst känner jag. Har redan sett den tre gånger. Otroligt bra film. 



Burlesque (2010)


 

Av Lina Larsson - 20 mars 2011 15:59

  En fin dag var detta, minns jag. Vi var i Jockfall, fotade och for runt.. Sedan vart det filmmys på kvällen! :-) Ingen speciell dag egentligen, men en dag man minns. 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards