'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Larsson - 4 mars 2011 21:40

  


It's time to be a big girl now,
And big girls don't cry,
Don't cry, don't cry, don't cry

Av Lina Larsson - 4 mars 2011 21:26

Ja, för mig har denna Fredag varit sjukt lugn. Faktiskt på jobbet också, det har rullat på sjukt bra. Tänk att när man går på jobbet lättar tankarna, jag skiter i vad som händer utanför BG & kopplar bort allt. Tur man har ett "jobb" att gå till ibland!


Och efter jobbet for jag till lägenheten, packade ihop mina grejer & stack till BB! Eftersom T är ute & dricker (som vanligt) tänkte jag att jag skulle sova här. Lugnt & fridfullt. Inget fyllo som kommer hem & stormar omkring & väcker mig när jag ska jobba 7-21 imorgon, för då jäklar!! Nej, skönare sova här.. Absolut! Dessutom är ju mitt hjärta här också, hon har det så bra här. Får vara ute på gården hela dagar & bita i sina kvistar hon har fått dille på. 


Näe, nu ska jag snoka runt ett par minuter till, sedan borsta tänderna & fundera.... fundera & åter fundera. Det blir mycket fundera.


Adjöss på er! & ha en super fredagskväll :)


---


Exakt ett år sedan. 4 mars 2010. Känns som igår.... ;)

               

Av Lina Larsson - 3 mars 2011 20:32

Söndag: 7-21

Måndag: 9-16

Tisdag: 6.45-16

Onsdag: 6.45-16

Torsdag: 6.45-16

Fredag: 15-20

Lördag: 7-21


Så såg/ser mitt schema ut den här veckan... Tur jag är ung ännu! =) Synd bara att min rygg värker sönder.. Och att jag halkade igår på ett nyskurat golv i ett badrum gjorde ju inte saken bättre! Peppar, peppar att det nu blir bättre. 


Nu blir det film med Toooooooobias! Adjöss! 




Av Lina Larsson - 3 mars 2011 20:18

Tror aldrig jag haft så roligt, som när jag umgåtts med Johanna, aka J-ny. Både svett, blod & tårar har man fått genomgå. Men med Johanna som ens vän, kändes det "som att allt kommer bli bra snart". Hon ställde upp för mig även om hon hade annat att göra, hon gav mig tron på att allt kommer fixa sig, och det viktigaste av allt: Hon lärde mig att inte ta skit. Och det är något jag upskattar idag, för kommer det skit... Sticker jag. Bästa, snällaste, omtänksammaste Johanna. Hoppas du vet att du är värd det allra bästa, att du ska få ha det förjävla bäst. För du har gett andra människor mer glädje än du vet. Ja, jag är bara jävligt glad att du funnits till för mig... Du är värd din vikt i guld pumlan! 


                                       

Av Lina Larsson - 3 mars 2011 20:08

Min lilla tjej har nu blivit en stor dam. Har börjat löpa.... Aaw. 

Hon har dessutm börjat härja som tusan, och samtidigt bli som en mes ibland. Hon är så söt. :D Lilla hjärtat. 


  

Av Lina Larsson - 2 mars 2011 17:55

Eller så meraaaaaa.. Kommer på mig själv med att ständigt aldrig kunna säga NEJ. Tog på mig jobb hela helgen också. Men den där 7-21 turen Lördag lockade mig för att jag vet att det faktiskt blir skillnad på lönen. Så då jobbar man 63,5 timmar den här veckan, eller på 6dagar för att vara exakt. Tungt, tungt. Men pengar pengar! ;-) Söndag får jag iaf vara ledig & då jäklar ska jag softa som aldrig förr! Blir nog stugan då, lovely! Där kan man absolut koppla av.. Tur man verkligen trivs på jobbet, annars hade de aldrig gått. 





Av Lina Larsson - 1 mars 2011 21:21

Känner att jag måste till luleå snarast. Måste ha mig basplagg. Och med det menar jag INTE klänningar, som jag för närvarnade har ca 50st av.. Utan med basplagg menar jag enfärgade huvtröjor, som jag även kan ha på jobbet. Och så enfärgade linnen från Gina Tricot såklart. Det är sånt som fattas just nu... Och så ett par "skinn" leggings. Mina är utnötta, och dom är verkligen användbara. 

Det sätter jag på min "to do" lista, och hoppas jag kommer mig... För nu orkar jag inte beställa från nätet från 100 olika sidor= dyr frakt.




Nog skrivet för idag. Nu ska jag borsta gaddarna & sedan försöka gå till sängs, så jag är pigg & alert imorgon på jobbet, dessutom har jag rapporten. 


NU vill jag till Turkiet och steka sönder fläsket... Men den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge?!

Av Lina Larsson - 1 mars 2011 21:05



Klicka på länken:


gOOd shit! ;-)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards