'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Larsson - 12 mars 2011 12:57

Och idag har jag fotat min lilla pärla.. Dock hemskt skitig & isig. Bara jag får mig en bättre stereo, 6.9orna & solfilm är jag supernöjd. Impulsgrejer är ju som sagt det bästa! =) 


    Goo benzen! 

Av Lina Larsson - 8 mars 2011 15:01

1. En bild som gör mig glad & påminner om förjävla fina tider! ;)



2.  En låt som påminner mig om väldans fina tider & gör mig glad, riktigt glad. Nästan så det värmer i hjärtat och jag vill bli blond igen! 


Ke$ha – Your Love Is My Drug



Wiho! Jag ser på bilder från i sommar och blir alldeles varm i hjärtat. Fina vänner som bryr sig om en, fina fina vänner. Det är såna grejer man kommer komma ihåg när man blir äldre, har familj. Då kommer jag tänka tillbaka på Sommaren 2010 och berätta det för mina barn. Det var cruising, det var spökmissions, det var Stugan, det var party, det vart boden-gällivare-luleå. Ja, överallt & ingenstans. Jag hade det sjukt kul. Fina sommarkvällar i Ökx, och Johanna vid ens sida. Vad mer kunde man begära liksom? 

Av Lina Larsson - 8 mars 2011 12:18

Pink är så jävla snygg, och tuff! Hon har sin egen stil & vågar vara annorlunda. Gud så jag diggar den här människan! Inte ännu en trådsmal, botox-brud. Man kan ju inte annat än att avguda denna människa, dessutom har hon sjukt bra låtar också, och inte för att nämna texten i låtarna... Tummen upp för P!nk.

Av Lina Larsson - 8 mars 2011 09:41

.. till jobb är det andra som får det, såklart. men egentligen, jag behövde en 3dagars ledighet efter min maraton-jobb-vecka. Men då är ju det sämsta att dom oftast ska ringa före 7 på morgon, då jag såklart sover, och inte hör ett skit. Jag vaknar helt enkelt inte. Så idag missade jag jobb. Tusans!



Jaja, idag vette tusans vad man ska göra.. Tvätta står på listan iaf! ;) Och handla måste jag spinga och göra.. Måste ha ett sköljmedel som luktar gott! =)


Av Lina Larsson - 7 mars 2011 21:39

Då har man sålt gamla bettan. Både roligt & samtidigt skittrist... Har ju trivats så bra i goo benzen =) Men jag har ju velat ha en ny, så det var nog de bästa att göra så, har ju inte direkt råd att stå med 2st bara sådär... 


Men då blev det en kombi, som jag velat ha =) Då får jag äntligen sätta dit buren till Kia så hon slipper håra ner baksätet på bilen, gött som fan! 



Gamla Bettan!

Tur jag har grabbarnax3 som hjälper till, fixar & donar. Love to you all!  

Av Lina Larsson - 6 mars 2011 18:46

Måste lista just nu:


* Fixa tid & Tatuera mig nå här snart.

* Sluta beställa via internet. (Började duktigt med att ta bort min beställning från HM nyss)

* Lämna in alla skitpapper till AF, Imorgon!

* Boka en tid, Klippa mig & besluta hur tusan jag ska se ut i barret!

* Ringa ett par samtal & höra hur de blir när man skadar sig på joppet, osv. Ryggen blev ju precis inte bättre av att man halka på jobbet.... F*n!



Av Lina Larsson - 6 mars 2011 18:36

Nej, nu måste jag göra någonting åt mitt hår... Skulle vela ljusa upp det lite. Köra på en mer guldblond nyans. Inte kritvit som jag haft tidigare, åh nej, det klarar inte mitt tunna, korta hår av. Utan det får bli en mer naturligare look hade jag tänkt mig. ju för att jag trivs i svart/mörkbrun... Kanske jag skulle ha det ett tag till iaf?! ÅH, dessa hårbekymmer.. Vilka problem man har egentligen... Men jag måste iaf klippa mig, toppa det.. Det börjar vara ett tag sen... Typ i augusti? Hrmpf! Jaja, detta får bli ett senare problem, nu ska jag bädda ner mig i soffan undar täcke & filt. Är frusen utav dess like. Men vi får hoppas det beror på att vi varit på skoterutflykt idag. Ingen förkylning har jag tid med, nej. För imorgon blir det sportlovsträning 10.30-16.30 Väldans kul! Dessutom kommer Johanna och hjälper mig. Blir superbra! :) 


   Påsk 2010

Av Lina Larsson - 4 mars 2011 22:05

     


Supernöjd att jag hittade de fina topparna jag letat febrilt efter! Blev en gul & en marinblå. Plus solbrillor som behövs, och såklart en myströja man kan strosa runt i hemma. Dessutom var det sjukt billigt, så jag trotsade mitt köp-stopp & inhandla dessa gobitar! ;) 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards