'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Larsson - 20 mars 2011 15:50

Jag är superglad. Glad att jag har världens bästa tjejer att få träna i basket... Glad att jag började träna dom.. Glad att dom utvecklas dag efter dag.. Glad när jag ser att dom blir glada. 


Idag blev det vinst mot Kalix! En härlig, fin seger! Tjejerna vart glada.. och jag & Mamma vart glada. Alla vart glada tror jag. Inte bara för att det var vinst, för poängen spelar ingen roll.. Men idag spelade dom bra, jättebra. 


Och det bästa, man blir glad när man ser att dom utvecklas & tar till sig av vad man lärt dom. Idag satt en tjej i laget en 3:a, bara sådär hipsvips. Vi ropade: SKJUT! Och hon sköt... Och satte den. Ett klockrent skott helt enkelt. Det är inte alla som har det, och som inte kan få det heller. Men den här tjejen har gått framåt, och fått det där skottet alla drömmer om... 


 


Av Lina Larsson - 19 mars 2011 15:06

Har varit i stugan sen i Torsdags efter basketträningen. Har pimplat, åkt skoter, spelat kort & ätit mig fetare än vad jag redan är. Men trevligt har det varit, lugnt & skönt. Men idag åkte vi hem tidigt eftersom det var pissigt väder... Men skönt var det att komma hem, få ta sig en go dusch & ta på sig lite smink.. Tänka sig.. Jag lockade t.om håret! Framsteg Lina, framsteg.....


Nu ska jag sätta på en film, dricka lite läsk & njuta av ledigheten jag har. Ska försöka hitta på något vettigt ikväll också, och inte bara ligga inne/se film.. Hoppas det dyker upp något trevligt. 


Adjöss!


  

Den här bilden bjussar jag på!! Från Påsk 2010.

Av Lina Larsson - 17 mars 2011 14:00

Ja, och det är ingen mer än Cher... Jag har blivit förälskad i hennes röst efter jag sett Burlesque, som förövrigt är den BÄSTA tjejfilm du kan se.. Tobias tyckte den "sög" Så, då får den en 10av10 av alla brudar vill säga! ;) 


Här kommer en sjukt fin låt, med en sjukt fin text till. Ja, vad ska jag säga? Den passade fan in på mig. Tror nästan Cher sjunger om mitt liv i denna låt. Jättebra är den iallafall. 






Feeling broken
Barely holding on
But there's just something so strong
Somewhere inside me
And I am down but I'll get up again
Don't count me out just yet


I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back

Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me
You haven't seen the last of me

They can say that
I won't stay around
But I'm gonna stand my ground
You're not gonna stop me

You don't know me
You don't know who I am
Don't count me out so fast

I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me

There will be no fade out
This is not the end
I'm down now
But I'll be standing tall again
Times are hard but
I was built tough
I'm gonna show you all what I'm made of

I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
I am far from over
You haven't seen the last of me

No no
I'm not going nowhere
I'm staying right here
Oh no
You won't see me begging
I'm not taking my bow
Can't stop me
It's not the end
You haven't seen the last of me
Oh no
You haven't seen the last of me
You haven't seen the last of me.

Av Lina Larsson - 16 mars 2011 22:14

Idag åkte vi till Luleå, mycket tidigt på morgon. Vi lämnade bilen för Reconding, åkte sedan mot Storheden, gick på OnOff...Rusta...Ica Maxi för handling.. Och sedan Biltema. Köpte en dunk spolarvätska & en leksak till Kia, inte mer än så. Bra att ha kvar ett par hundralappar tills lönen kommer nästa Fredag, ja. Var även förbi till my brother from another mother, Michaela & Marlee. Marlee spelade munspel för oss och var som vanligt - Sötast.


Imorgon blir det fullfart! Jag har mycket att göra, och HOPPAS Arbetsförmedlingen inte drar in min ersättning för att jag inte kunnat komma in under veckan för att jag varit magsjuk, sen haft feber.. Och ska jobba. Hmpf! Hoppas dom kan vara lite snälla och låta mig komma in imorgon en snabbis bara, för annars är det k-ö-r-t.


Wiho! Stugan ihelgen, sedan avslutas den med basketmatch på Söndag, som vi förhoppningsvis vinner! ;-) Hoppas tjejerna är friska & krya - och gör sitt bästa, för då blir det vinst! 



Älskade, underbara.. S by summer - 06








Av Lina Larsson - 15 mars 2011 20:47

  

Mars 2010 - Blond & långhårig

Av Lina Larsson - 14 mars 2011 12:58

Usch för magsjuka..... Och usch för 40 graders feber.


Nu ska jag vila vidare, dricka cola & ladda datorn så jag kan glo film. 

Adjöss!

Av Lina Larsson - 12 mars 2011 13:02

Härliga, underbara vårväder! Äntligen kikar solen fram på riktigt. Var på Gyljen tidigare idag, och då riktigt kände man hur solen värmde på ryggen. Underbart! 


Idag är en sån dag jag verkligen hade velat vara ledig.. Känner att jag inte hinner med mig själv snart nåmer. Jag jobbar, jobbar & jobbar. Sjukt bra med pengar. Men jag hinner aldrig sminka mig riktigt ordentligt, klä mig finare eller nå. Jag snör upp håret, sminkar mig snabbt, tar på mig det bekvämaste & far.. Hm. Hade ju velat umgås med min kära syster när hon väl kommer hem, men även det sket sig. 


Ja, jobb är sjukt bra! Och hade jag inte fått jobbat så mycket som jag gör hade jag inte haft råd med en ny bil, massa onödiga klädköp & sist men inte minst - tanka bilen! Över 14kr är fasiken inte acceptabelt! Ja vojvoj.. Tur man inte har en bensinslukare iaf =) 




Bjuder på bilder, exakt 1år sedan.. Fatta, 1år. Det har gått fortare än jag velat, & det har hänt så sjukt mycket under bara 1år.. Ojoj, vi hade så kul den här tiden......... 


      

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards