'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Larsson - 1 mars 2011 20:36

      


Finaste, finaste ni... Marlee, Lowa & Casper. 

Något av det vackraste världen har skådat. Önskar jag hade kunnat träffa er oftare, varje dag.. Ni lyser upp fleras mörka vardag. Love!

Av Lina Larsson - 1 mars 2011 20:32

Tusans vilka härliga, otroligt varma dagar det var i maj. Vi glassade runt & hade allmänt förjäkla trevligt! 


        

Av Lina Larsson - 1 mars 2011 19:34

Lyssna & njuuuuuuut..


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards