'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 24 maj 2011 21:23

På en fet kebabtallrik... Svårt jäkla sugen. Direkt jag får äta vanlig mat på riktigt ska jag trycka i mig massa kebab, strips & orientdressing. Punkt slut. Det blir ju inte heller bättre när Pappsen slänger igång grillen, och grillar massa goda hamburgare, och sen köper massa fika. Åh, idag är verkligen en hungrig dag! Kanske för att man varit igång hela dagen?! Jaja, det får tiden utvisa. Jag ska iallafall hålla mig.



Och min otroliga "kebab-lust" ska jag nu trösta ner med lite Desperate & Gossip Girl avsnitt, perfekt avslut på kvällen! =) 

Av Lina Larsson - 24 maj 2011 15:55

Idag är jag ledig & gud så skönt det var. :) Har hunnit vara med Morfar upp till Stråkan, hjälpt han med diverse grejer och låtit Kia spring fritt i flera timmar. Så nu ligger hon utslagen här på golvet. 



Nu ska jag fortsätta lyssna på goo 80tals musik & fundera vidare, om livet, om alla måsten & om alla utgifter jag har den här månaden. Jag får verkligen hoppas att lönespecifikationen blir en big surprise, annars ligger lilla jag rätt risigt till. Jag menar, lägenhetshyra, möbler, att fylla upp en lägenhet med annat små plock & nödvändigheter, bilförsäkring, Kia's försäkring, föda, och bilder som jag köpte... För 2400kr. Hm. Blir helt enkelt att leva enormt snålt i början av Juni, för sen kommer ju iaf skattepengarna! 



 

Av Lina Larsson - 24 maj 2011 15:49

        


Oj så jag började sakna.... Mina syskonbarn. Som jag inte träffat på snart 1år. 

Av Lina Larsson - 24 maj 2011 10:36

Dag 6 - Och det går prima! Jag är nöjd än så länge. Bara 15 dagar kvar. Men motivationen är ännu på topp & jag gick ju verkligen in för det här, och envis som jag är kommer jag nog klara det. Är ju inte precis som alla andra gånger man försökt gå ner ett par kilon, då man tryckt i sig godis 2a dagen och tänkt: " Äh, jag börjar imorgon istället.." Stort fail.




Nej, nu ska jag hoppa i duschen, sminka mig & kanske tillochmed fixa håret. Och sen ska jag & Kia gå ner till Mormor & Morfar! =)


 



  

Av Lina Larsson - 24 maj 2011 10:32

Ditt självförtroende är på topp. 

Din ensamhet byts ut mot ren depression.



Du har en stark drivfjäder och en känsla för andra människors känslor och åsikter, vilket är en oerhört värdefull tillgång. Du tar chansen att förändra din vardag och du märker att dina förslag uppskattas och förverkligas med hjälp av familj och vänner. Din bubblande entusiasm och charm gör att du lätt vinner beundrare. 
I mitten av månaden kommer du i en stor konfilkt med en nära bekant, ge dig inte - även du ska få ha rätt någon gång. Du kommer att känna dig mycket lycklig efteråt. Du har fått mer utmanande uppgifter och du vill visa att du klarar av att hantera det här förtroendet. Kärleken kommer förstöra dig helt och hållet, gör slut. 

Du kommer känna starka latinska rytmer i slutet av månaden. Du är målmedveten. 
Ett möte där de mötande känner lusten strömma genom tidens mellanrum från kropp till kropp från själ till själ. 

Om det nya är hållbart eller inte spelar till att börja med mindre roll; du är snarare ute efter själva kärleken än efter en partner.

Av Lina Larsson - 23 maj 2011 21:45

Att slå tillbaka är det inte värt. Du kan inte förändras,

du kommer aldrig förstå - Det enda du kan göra är att gå.

Ingenting går att ta tillbaka. Ingenting.

    

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards