'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 13 maj 2011 15:37













   Jag längtar tillbaka, eller ska jag säga; Jag längtar dit.

Av Lina Larsson - 13 maj 2011 13:50

Ser ut som att det blir en resa i vår också. Oj så kul det skulle vara. Det behövs. Innan sommaren, då man jobbar för fulla muggar och inte har tid. Och så blir det ju en i Augusti också, som redan är bokad. :)

Jag älskar att resa. Och speciellt i goda vänners sällskap.


Men då är det ju, hur min lilla Kia skulle klara sig utan sin "mamma" en hel vecka. Hon är ju så "mamma-kär" så det finns inte. Men egentligen vet jag ju att hon klarar sig, fast Tobias jobbar.. Och så vet jag ju att Mamma & Pappa ställer upp, som dom alltid har gjort, bästa Mamma & Pappa. Dom finns alltid där. Vet inte vad jag hade gjort utan dom. Dom har hämtat mig mitt inatten, dom har alltid sagt "oavsett vilken tid på dygnet det är, så ringer du om det är något", dom har alltid stöttat mig i tuffa tider, dom har sett mig må så fruktansvärt dåligt, och lyft upp mig från det, dom har hållit mig hårt - bara för att ingenting dåligt ska hända, dom har haft en axel jag kunnat luta mig mot, dom har funnits där - oavsett vad. Bästa ni.


Av Lina Larsson - 13 maj 2011 11:01

Oj så sugen jag är på att bara klicka på knappen, och boka.


Eftersom jag är sjuk gör jag inte annat än att sitta på datorn och se film. Och då kom jag just på den underbara idéen, att kolla på resor. Så nu sitter jag & drömmer mig bort... Till Turkiet & till bulgarien. Jag vill bli brun, jag vill bada i havet och jag vill fota, en massa. Jag vill känna den där känslan jag alltid får när jag är utomlands, inga måsten, inga problem och inga tunga funderingar. Jag vill bara vara. 



Tål att funderas mer på. 


   Turkiet -09


Av Lina Larsson - 9 maj 2011 20:44

When he comes to me, I am ready.
I'll wash his feet with my hair if he wants to,

I'll forgive him when his tongue lies through his brain.
And even after three times, he betrays me.

I'll bring him down, bring him down, down.
A king with no crown, king with no crown.


Av Lina Larsson - 9 maj 2011 20:32

Dessa låtar spelas flitigt! Jag blir så glad av dessa låtar.


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards