'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 18 maj 2011 22:15

Idag har varit en toppendag! Har varit igång från det att man vaknat. Fixat & donat. Och ikväll har vi varit på en lill-resa. Kul har vi haft, och roligare kommer det bli så småningom. :)


Ja, och imorgon blir det jobb på BG! börjar 06.45, så alldeles strax ska jag gå & sova när måste upp så pass tidigt. Men det går bra, ska bli trevligt med jobb. 



Nej, nu kallar fejjan &  youtube på mig! :-) Godnatt & Sovgott.


Av Lina Larsson - 17 maj 2011 23:06

Just nu ligger jag på flickrummet & funderar... Funderar om oviktiga saker, och även viktiga. Jag har mycket att göra de kommande veckorna. Ett hem att ställa i ordning, och ett, nästan två att tömma. Jag får panik bara jag tänker på det, en ilande magvärk sveper över mig... Att gå igenom detta, igen..... Jag vet att jag förmodligen kommer få det bra. Jag har jobb hela sommaren, jag har världens snällaste & goaste gumma Kia, och jag har så jäkla många som ställer upp för mig. När det väl kommer till kritan ser man hur många man egentligen har. Hur många som hjälper & ställer upp. Hur många som lyssnar istället för bara ställer frågor. Hur många som sagt; "Jag kommer och hjälper dig". Jag vet ju egentligen det. Men då kommer jag till punkten då jag tycker synd om. Fast jag egentligen inte borde tycka ett skvatt synd om vissa människor. Men, man lär sig en ny läxa för varje gång. Men nu är det färdighaft i skolan, inga fler läxor för mig inte! Jag är nog färdiglärd nu.


Ha det! Nu ska jag stänga igen dom blå & sussa ett tag. För imorgon har jag en massa saker att göra när jag är ledig.


Av Lina Larsson - 17 maj 2011 22:26

Så sant som det var sagt - Efter regn kommer solsken. 


Jag klarar mig. Har alltid gjort, och kommer alltid att göra. Jag kan om jag verkligen vill



Jag har världens bästa familj som alltid ställer upp, likaså världens finaste vänner. Åh så jag är glad att jag har er alla. Om ni ändå bara visste vilken lättnad det är. Bara av att veta att man har alla där, betyder så himla mycket. Och att ni stöttar mig & finns där till 110%.  


Visst, livet suger egentligen just nu! Men man kan väl alltid låtsas att det inte gör det!? Tur jag är en bra "döljare".  :-)



Nu ska jag fortsätta kolla bloggar, facebook, youtube & allt annat. 

Av Lina Larsson - 15 maj 2011 17:10

Dag nr.2 som känns allmänt..................... åt helvete. 


Jag har varit så förbannad, så jäkla förbannad tidigare. Men nu tänker jag bara för mig själv; Krävs det att man ska fara med en annan kvinna, do it! Jag står då inte kvar.... En människa mindre att göra precis allt i sin makt för..... Det är ju för fasiken skrattretande...... Nu inser man ju hur lågt en människa egentligen kan sjunka......


-




Jag antar att livet går vidare?







Av Lina Larsson - 14 maj 2011 22:45

Life's sucks, och jag orkar inte göra ett piss åt det just nu. 








Nej, nu ska jag gå & sova.... Hoppas man inte blir väckt mitt inatten som vanligt, eftersom man ska upp 05.50, när man börjar jobba före tuppen!  




Av Lina Larsson - 14 maj 2011 21:06

Vila i frid, min älskade, älskade ängel


Åh vilken tung dag detta har varit...... Jag har fått gråta floder tills jag inte orkade mera. Känns som att en bit av mitt hjärta gått sönder, någonting fattas. Livet är tungt idag kan jag säga. En vän, en bästa vän sedan jag var 7år gammal har fått fara till himlen idag. Det känns inte verkligt än. Kan inte tänka mig ett liv utan henne. Hon har alltid funnits dära för mig.. Vet inte hur många gånger jag varit ledsen, och gått och satt mig vid henne & Selma och bara gråtit ut, när ingen annan förstod så fanns hon där, hon fanns bara där. Hundar kan inte prata, men när hon slickar mig i ansiktet när jag gråter är det som att säga; "Var inte ledsen, allt kommer bli okej igen" Åh, min lilla, lilla gumma.... Du var speciell, helt underbar. Den bästa. Hoppas du får det bättre där uppe.   Du kommer vara den lätt snyggaste i hundhimlen! Men jag vet ju att vi kommer träffas en dag.


Lilla Sillen, Sillidoo, Den bästa. 


 

Av Lina Larsson - 14 maj 2011 18:01

Just nu hade jag bara velat lägga mig ner & dö....... Har nyss varit & bränt ur bilen allt vad den satan gick för...... Orkade inte sitta här på BB & gråta sönder................................... :'(



Alltid ska livet vara så jävla orättvist!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards