'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 8 maj 2011 21:27

Jaha, då var även denna helg över. Den har tyvärr gått alldeles för fort, men roligt har jag haft. Hunnit med lite allt möjligt. Men nu är det åter till vardagen & alla måsten. Tyvärr.



Nu ska jag däremot duscha & sedan hoppa direkt i sängen, eftersom att jag bara fick några få,få timmars sömn inatt. Så sova, det behöver jag när jag ska upp & jobba imorgon.


 

Av Lina Larsson - 7 maj 2011 16:07

Sitter på härliga BB & tar det garn lugnt. & i brist på annat ska jag beställa mig massa grejer till bilen så jag får leja nån att hjälpa mig med..  Nu är det dags att få en uppiffning för Purran! ;-) Inte går det annars.. 




Nej, nu ska jag leta vidare & förhoppningsvis komma på något man kan sysselsätta sig med ikväll! =)


 Goo Purran!!!

Av Lina Larsson - 7 maj 2011 12:56

Igår blev det en liten roadtrip till arvidsjaur med johanna, matte & pär. J-ny skulle & hämta sig en go benz, så jag följde med för att vara sällskap till henne när hon skulle köra hem bilen, var mycket trevligt & det räddade min fredagskväll som annars hade sett rätt mörk ut. =) 


Idag har jag absolut ingen aning vad som händer... Hade velat hitta på något mycket trevligt! =) Jag hade fast kunnat fara nykter till Piteå ikväll & bara glo.. Men jag tror inte så många är sugen på att haka på i nyktert tillstånd, så jag tror den idéen kommer skita sig ganska så fort. Jaja, vi får nu se.. Först & främst ska jag gå och duscha, sminka på ett ansikte & platta håret om jag orkar. dessutom hade jag behövt färga håret eftersom en fet, blond utväxt smyger sig sakta men säkert fram ur bushen!!


 

Av Lina Larsson - 5 maj 2011 21:07



- Jag hatar folk som måste hävda sig genom att ta droger. Kan man inte vara en i gänget, nykter & utan drogerna, bör man inte alls visa sig ute. Har man dåligt självförtroende - Gör något åt det, gör en förändring i ditt liv, våga stå ut. Är man ledsen - Gör något som gör dig glad istället för att sitta & trycka & tycka synd om dig själv. Faller du för grupptrycket - Är du mycket troligt en svag människa. Gör istället något som ingen annan gör, åter igen - Våga stå ut & vara dig själv. Det visar bara att du är stark, modig & stolt över dig själv! 


Våga vara det ingen annan är.



Av Lina Larsson - 5 maj 2011 20:59

       

  Baby K  

- Solstrålen i mitt liv.

Av Lina Larsson - 4 maj 2011 21:57

Ja, då säger vi godnatt för idag & tackar för denna dag

också har gått mot sitt slut....





Bjussar på ett klokt citat såhär på kvällskvisten;


" I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." 

Av Lina Larsson - 4 maj 2011 21:53

  10.000 (rosa) röda rosor, ska jag skänka dig....

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards