'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 23 maj 2011 21:29

Jaha, ny vecka - nya tag.


Idag har jag jobbat, och helgen också för den delen. Lugn & fin helg vart det, precis som jag ville att det skulle bli. Härligt var det att tjäna ihop lite cash istället för att vara full & sitta kring bränna. Nej, denna gång jobbade jag mycket hellre än det. Kanske jag insåg mitt eget bästa?! Jaja, nog om det.



Verkar bli ännu en vecka jag får bo hos Mami & Papi. Men då kunde jag ju tacka ja till jobb ihelgen. Så det var ju mer än superb. Dessutom får man ju också då en superfräsch lägenhet istället för en sunkig. Åh, vad jag längtar! Mitt eget lilla krypin.. Jag & Kia. Perfekt kommer vi få det! :)


Så i veckan ska jag passa på att träna & vara ute med Kia. Och på Fredag bär det av till IKEA... Och då har mina allra bästa grannar lovat att ta hand om lillgumman, hon kommer få det så bra. :) Amanda & Anton är så snälla som ställer upp!   

Av Lina Larsson - 20 maj 2011 12:46


                               

  "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten...

FYFAN vad vi är bra"


Börjar bli ett år sedan. Åh vad jag saknar det, och hur jag hade velat göra om det flera gånger till. Vi hade så himla kul, allihopa. 


Av Lina Larsson - 19 maj 2011 20:28









    "Stay with me, don't fall asleep too soon,

the angels can wait for a moment."




Det gör ont, gumman. Det gör så jävla ont att inte ha dig i mitt liv nåmera. :( Men jag vet ju att du är där uppe & vaktar över mig alltid...

Lilla hjärtat, aldrig ska jag sluta älska dig.


-

Av Lina Larsson - 19 maj 2011 20:13

 

Av Lina Larsson - 19 maj 2011 20:00

Usch och blä vilken kväll.... Ingenting är bra, absolut ingenting alls. Jag hade velat skriva ut allt jag känner, har känt & säkert kommer känna, men det ska jag absolut inte göra, så roligt ska ingen få. 



Har iallafall varit på basketträning idag & träffat solstrålarna. :) Dom får en alltid att le. 




Nu ska jag gräva ner mig på flickrummet, och på sin höjd ta en prommis med Kia. 

Av Lina Larsson - 19 maj 2011 19:42

Alla bara pratar om denna helg.. Överkalix Cruising 2011. 


Visste, det hade säkert varit grymt kul att fara ut med en massa trevliga människor, åkt lite bil & raggat. Men nej, nejtack. Jag varken vill eller har lust att förstöra det jag håller på med, med att dricka en ynka dag, slösa pengar jag inte har och avsluta kvällen med tårar. Nejtack. Jag jobbar hellre, håller mig så långt borta som möjligt från flaskan & tjänar mig lite cash istället. 



     Exakt 1år sen, sjukt varmt var det dessa dagar... =)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards