'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Larsson - 3 maj 2011 12:13

Skönt med ännu en ledig dag.. Hade ställt väckarklockan på 09.00 så jag inte skulle sova bort dagen. Och gud så skönt det var, för nu känns det som att jag hunnit med rätt mycket. Nu ska jag ta tag i dammsugaren & sedan ta bilen, fara upp på BB & sedan ta en prommis med Baby K! :)


 

Av Lina Larsson - 2 maj 2011 19:01

Åh vad jag är less på att höra: Gör det, gör det & gör det... Och enbart gnäll, hur dålig man är, hur mycket man borde göra något. Såna människor som gnäller kan väl förfasen ta & göra något själv!!!!!!!!!!!! Jag börjar snart bli så jävla less så snart spricker jag! Jag kan ta förbannat mycket, men jag kan fan inte ta allt jäkla skit... Mer än detta tror jag faktiskt att jag är värd....... FAN!


Av Lina Larsson - 2 maj 2011 18:59

I've been crushed, beaten down.
And I'm frozen to the ground.
Like a fool, I've trusted you,
Still I'm hopelessly in love.
I never thought that I would be this helpless.
I can't believe I'm giving in for you,
I've been crushed, I've had enough.

Now I wanna leave but I'm lost.
So now I can't break away,
Although I've made up my mind.
My heart is refusing me,
My heart is refusing me.

Av Lina Larsson - 2 maj 2011 10:51

Då var det Måndag igen, och jag är så hemskt, hemskt trött. Antar att man behövde få sova ut ordentligt efter helgen som varit.. Och så har jag ju himla svårt att sova på bussar.. Så det tog jag igen inatt. Dock så har jag missade samtal från jobbet, och det var ju mindre trevligt.. :( Har försökt ringa upp, men då är det tjorv som vanligt, vet inte om det är min telefon eller deras. 



Nej, nu ska jag pröva ringa upp igen.. och efter det blir det att tvätta, handla & eventuellt dammsuga.. Om jag ids.. :-)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards