'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 9 november 2009 14:27

Min älsklingslåt!! <3 Synd bara att man typ vill gråta sönder allt när man hör den, menmen!



Man säger tiden är förbi, snart är det för sent,
livet det går fort och det är svårt att hinna med.
Men vi kanske kommer ses en juldag i lund, kanske ölen kommer ta oss på det djupa en stund,

kanske fortfarande kommer försvinna i din blick, drömma om den framtid som vi aldrig fick.
Och trots alla strapatserna i livet kommer vi fram till att vi trivs med varandra.
Hur poletten föll om vi kanske lämnar spår hem parallellt genom snön

som ändå blåser bort efter ett halvt andetag, och du säger det var uppenbart
att det aldrig var du och jag. Så förlåt om jag bara säger tjena när vi syns,slipper kännas vid svidande förr i tider
kanske var vår historia en fjäril på nål, vacker att titta på men vingar som inte slår.

Av Lina Larsson - 9 november 2009 13:35

Helgen, den helgen....


Ja, jag hade då skitkul iallafall :) Förferre med massa goo mat, sanning & konsekvens/jag har aldrig + ölspelet. Sen drog vi vidare till sam och dansa som aldrig förr! sen efterferre på pox, naajz! sen drog jag & j-ny:et hemåt och åt massa chips, sen somna vi och sov alldeles för länge. Ja, vi hade kul iallafall, det är väl huvudsaken!? ;)



Av Lina Larsson - 6 november 2009 17:14

 


Sötaste fasters gullungar! Finns nog ingenting som kan göra en så glad & varm i hjärtat som att få en kram av er..

Önskar man bara kunde träffa er lite oftare...

  

Av Lina Larsson - 6 november 2009 17:07

Here I am, once again
I’m torn into pieces, can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these blue eyes

Swallow me, then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you, it kills me now
No, I don’t cry on the outside anymore
Anymore

Av Lina Larsson - 6 november 2009 16:54

Du vet, du vet så väl....


Guess this means you take back,
all you said before.
Like how much you wanted,
anyone but me.
Said you'd never come back,
but here you are again

Maybe I was stupid for telling you goodbye,
maybe I was wrong for trying to pick a fight.
I know that I've got issues,
but you're pretty messed up too.
Either way, I found out I'm nothing without you.


Cause we belong together now, yeah
Forever united here somehow, yeah
You got a piece of me
And honestly - 
My life would suck without you


Being with you is so dysfunctional
I really shouldn't miss you, but I can't let you go..

Av Lina Larsson - 6 november 2009 16:37

åhhh! jag och j-ny har suttit hos mig ett par timmar och surrat, då jag hittade skivor från typ 2002. Gud, ja! :) Vilka minnen som uppstår... Det var ett rätt bra tag sen vavava? Då man var 10 basst typ. Sen så hittade vi skolkataloger från 94/94 & 97/98, hahaha. Man fick sig ett gott skratt eller två....


Ja, idag har vi provar ut studentmössor åsånt. Jag tog en rätt billig, men fin.. Sen la jag ner ett par hipster trosor också.. Jag höll mig från att klicka hem mer, det var duktigt värre. : ) LÄNGTAR till studenten nu.... Men vi får nu se hur det blir om man alls går nån skiti bal, eller man måste väl. Hmm...


Ikväll blir det spökjakt om det blir som jag och J tänkt oss!! Bara det slutar skiti snöa, för jag har inte tänkt fara i nå oväder precis. annars får man väl sitta inne och ruttna sönder! Ja, nu ska jag sluta svammla & gå glo på nå go musik. Någon som har förslag på riktig party musik? =)

Av Lina Larsson - 5 november 2009 22:12

... har jag, mami & papi varit på idag :) krit åkte med oss från ökx. alltid kul att komma utanför kommun! men bilfärden var lite tung, eftersom det var världens sämsta väder & en satta plogbil hamna ju givetvis just framför oss, men det gick bra, vi är hemma välbehållna så :)


väl i luleå hann vi med rusta, biltema och ö&b också! sen drog vi till hertsön och fick oss gooo fika, mums! smörgåstårta måste ibland vara det godaste som finns.. plus att michaela gjorde den sjukt god! sen så bjöds det på kladdkake muffins & nån hallonkaka typ, yeeey! gött. det gillas starkt!


nej, nu ska jag duscha & gå söka upp john blund så jag orkar med morgondagen helt enkelt! ciao.




Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards