'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 12 november 2009 10:58

mig, lina linnéa larsson, 17 år -


Under alla dessa 6537 dagar jag levt har jag aldrig, aldrig någonsin fått känna en sån lycka som när jag träffade dig. Inte ens när jag var 3år, inte hade några bekymmer och fick som jag alltid ville. Jag var såå mycket lyckligare, 5 juni 2008 - den bästa dagen i hela mitt fucking liv.


Jag kommer aldrig heller kunna förklara hur sjukt min stor kärlek är/var/kommer alltid vara till dig, det bara går inte. Det är för mycket, alldeles för mycket... Och nu redan när jag precis påbörjat mitt skrivande så rinner det flera tårar nerför kinden... Det gör det varje dag, mer eller mindre. Dessa tårar är för att jag förlorat en mycket stor kärlek i mitt liv. Det är ju inte precis som när jag var 11år, och den jag var kär i for med någon annan tjej.. Det här är så mycket annorlunda - jag har aldrig varit såhär ledsen för någonting i hela mitt liv. Det är kanske för att jag älskar dig mer än mitt eget liv. Och du - du är så underbar! Jag älskar allt med dig.. Alla detaljer, ja allt! Eller kanske inte precis allt, men jävligt nära. Jag kan själv inte förstå hur jag kan känna såhär för en människa, det är sjukt.. Egentligen borde jag bara skita i dig & gå vidare - men det går fan inte. Man kan nästan säga att jag är galen - galen i dig..


-


Du, den dagen du kom & förgyllde mitt liv.. Du skulle ha fått slå ner mig till marken, men jag hade nog ändå stått med ett stort jävla leendé på läpparna - bara för att du var nära mig. Minns den där dagen, men speciellt dagen efter. Då for jag själv (!) (blyga lilla jag for själv, ja..) och umgicks med dig/er. Jag minns att jag knappt sa ett ord - men då & då log vi bara åt varandra, bara för att. Direkt jag gick ut ur bilden när du skjutsat hem mig, ville jag bara skrika ut - jag ville bara springa runt hela överkalix naken! Bara för att visa hur glad jag var... Kalla mig fjantig - det vet jag att jag var/är/kommer alltid vara : ) Men jag var uppåt, hela hela tiden... Och sen den dagen umgicks vi varendaste dag under hela sommaren - eller alltid vi 4.. Gänget.

Vi hade alltid något skoj på gång, men tyvärr så blev det ju alldeles för mycket alkoholintag & svammel under sommaren... Så jag tror vi drack bort varandra där ett tag. Men även då - hittade vi tillbaka till varandra.

Jag menar.... Om man inte älskar varandra riktigt mycket, inte gör man slut & blir tillsammans gång på gång? Det blir sjukt - men jag tror det är vår kärlek till varandra som visar det. Det funkar ju absolut inte i längden, men ja, jag vet inte...


-


Sen - så är jag bara så sjukt rädd om dig... Jag är jätte,jätte rädd. För jag vill verkligen inte att en till av dem som står mig allra närmast - tynar bort & försvinner, skiter i att höra av sig & bryr sig inte om någon annan än sig själv ibland, som skiter i att han kanske har världens bästa Pappa. Jag vill verkligen inte att du ska bli en sån - JAG VILL INTE, DU FÅR INTE! Jag tänker inte låta dig göra samma misstag som flera andra jag sett, never! Du är alldeles för värdefull för mig, för din familj & alla dina vänner.... Jag tänker heller inte fara på ett sjukhus, i panik, rädd, ledsen, vilse igen.... Jag tänker inte bara göra det. För att se en man älskar mest av allt i världen ligga där, helt orörlig och skadad.. Det tänker jag aldrig göra om.


-


Du kommer aldrig, aldrig någonsin i hela ditt liv kunna få veta hur mycket jag tyckte om dig, och fortfarande tycker om. Det kommer du för det första aldrig inse, du kommer aldrig få veta & du kommer aldrig tro mig heller.. MEN - Tror du jag skulle göra uppror mot alla äckel som skrev till dig om jag inte var sjukt kär i dig? Tror du inte jag skulle sluta skriva med nästintill alla om jag inte var sjukt kär i dig? Tror du inte jag skulle ge upp så mycket av mitt liv om jag inte var kär i dig? Tror du inte jag skulle komma till sjukhuset fast du hade varit sjukt elak om jag inte var kär i dig? Tror du inte jag skulle tagit dig i försvar så jävla många gånger mot min familj, vänner & utomstående - om jag inte var kär i dig? Tror du inte jag skulle vara så arg & elak direkt jag tänker på vilka fittor du har varit med? TROR DU verkligen jag gör allt detta bara för att vara jävlig mot dig? Nej, detta kallas snarare Kärlek på högsta nivån. Du tror jag bara har gått bakom ryggen på dig, ljugit m.m Men kära lilla du: "lugna ner hjärtat ett par hektogram" som du brukar säga till mig. Lista upp allt negativt & positivt - och se vilken lista som blev längst.. Jag lovar & svär att det kommer bli den positiva!


Önskar bara du kunde inse vilken livsglädje du gett till mig.. Just när jag mådde som shit, kom den bästa personen jag vet & drog upp mig därifrån botten! Om du skulle förstå hur mycket det har betytt för mig att verkligen fått vara med dig - att du dissat sjukt många tjejer för mig, MIG! Sug på den alla brudar som försökt förstöra eller kommer! (ni kommer ångra det , jag lovar) =D 

Jag är så jävla stolt... Bara av att få vara nära dig gör mig helt varm i kroppen. Tiden stannar när du ser på mig.... Önskar bara allt var som det var i början, jag skulle ha världens mest perfekta liv då förtusan.

Men, som mamma & pappa har sagt till mig sen jag var liten - man kan inte få allt man önskar sig. Men önskar man riktigt jävla noga kanske min dröm blir sann? Ja, en dag kommer den bli det - det vet jag. Spelar ingen roll om det tar 6månader, 1 år, 3år, 5år eller 10år. Jag kommer aldrig släppa den kärlek jag har till dig - aldrig.

-

Till dig - mitt liv, mitt allt, min själsfrände, min burris.




Önskar du kunde ha fått läsa det här en vacker dag, och verkligen inse att det är dig jag älskar. Bara läsa igenom allt och se hur mycket bättre det här är än att lägga ut en bild på dig på Facebook.

Av Lina Larsson - 12 november 2009 10:54

Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late, but -
You found me, you found me

 

In the end, everyone ends up alone
Losing her
The only one who's ever known
Who I am, who I'm not, who I wanna be
No way to know

 

 

Jag saknar dig, helt klart.




Av Lina Larsson - 10 november 2009 17:25

... en kopp thé & läsning av organisation och ledarskap kör jag på ikväll tror jag!


har faktiskt varit hemma hela dagen.. skönt ta det lugnt ibland också! men nu tror jag att jag går från bloggandet till facebook istället! adios ;)


Av Lina Larsson - 10 november 2009 17:20

Jag är sjukt less min musik jag har nu... Kom med förslag! Det får vara allt, gärna hiphop/rnB & rock/pop! : ) Ja, allt förutom jazz & klassisk!

Av Lina Larsson - 10 november 2009 17:11

Tur jag har dig, vännen <3

 

       


Det finns inte många som dig....

Tänk hur mycket galet & vist vi gjort med varandra, alla fester, Turkiet, alla sena nätter, alla missions, alla bil/fyrhjulingsfärder, alla sjuka grejer.. Vi har så roligt tillsammans! Och det är jag glad över, att jag har någon som dig.. Någon som man kan förlita sig till utan att veta att det kommer ut till hela kommunen, ja det finns så mycket, men tyvärr kan jag ju absolut inte nämna allt här... Men ville bara säga att du är great! Önskar alla hade en vän som dig.


WE'RE GONNA ROCK THE WORLD, WE'RE GONNA DANCE ALL NIGHT!  

Av Lina Larsson - 10 november 2009 17:05

  

Johanna, Josse & Jag 7/11 -09

Av Lina Larsson - 10 november 2009 17:02

Är sjukt less höra alla med sina symptom:


* Jag har ont i halsen... GUU jag har svinis!

* Jag har ont i hela kroppen, jag har fan svininfluensa!

* Jag mår illa.. Tänk har jag svinis?! GUH!

m.m



Tror ni nu att ni har svininfluensa, gå & kolla er vettja? Skulle nog lätta.. :)

Av Lina Larsson - 10 november 2009 16:52

Utmana dig själv, (och andra såklart) och skriv ner 10 sanningar om dig själv..


1. Jag är en person som ständigt vill vara på språng - jag hatar att sitta still!

2. Jag är egentligen riktigt ljusblond!

3. Jag kan vara världens subba vissa gånger..

4. .. Men ibland kan jag även vara alldeles för snäll!

5. Jag har mycket svårt att säga nej till folk.

6. Jag är svartsjuk som attans! Rör & du dör - ja typ.

7. Jag hatar att vara lång, har alltid varit längst i klassen.. (iaf till högstadiet)

8. Jag kommer aldrig komma över en enormt speciell kille, aldrig aldrig ALDRIG.. Vare sig jag vill eller inte. oavsett om jag är 30år med någon annan karl, kommer jag alltid ha det största rummet i hjärtat för han.

9. Jag är sjukt mörkrädd!

10. Jag har alltid velat ha en lillasyster eller en lillebror. (Hata att vara minst i syskonskaran)


Jag utmanar Johanna, bara för att hon är typ den enda jag vet som läser bloggen =)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards