'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:05

Skytten Vecka: 48 (2009-11-23 - 2009-11-29)

Skillnaden mellan skräp och värdefulla skatter kan ofta vara både subtil och väldigt personlig. Du dras till saker, människor och händelser som känns meningsfulla för dig. När du inser vad du värderar högst, kan du släppa taget om det som inte är lika viktigt för dig. Lördagen är en utmärkt dag för dig att göra dig av med dödvikt på.
Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:04

Vill tillbaka i tiden, skippa allt skit & kunna se ut som jag gjorde....

 

  

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:02



What doesn't kill you, only makes you stronger

Av Lina Larsson - 22 november 2009 15:50

Jag har suttit och funderat för mig själv.... Va fan ger alkoholen? Den negativa listan blir nog mycket, mycket längre än den positiva.


Negativt:

* Du blir bakfull

* Det kostar mycket

* Det leder till mycke elände

* Du blir inte dig själv


Positivt:

* Det är gott

* Du vågar mer

* Det kan vara kul


Men nu är det ju såhär, man kan ju ha kul utan alkohol?! Eller njae.. Inte på en fest med massa irriterande fyllon kanske, men ja.. Det finns ju så mycket annat man kan göra istället för dom där 150kr du köper cider för istället. Man kan åka iväg och bowla, bada eller äta en god middag med en film på det!! :) Det finns så sjukt mycket... Och jag känner - hade jag haft något att göra på helgerna hade jag lugnt varit nykter typ hela tiden, lugnt! Det här med alkoholen skapar så mycket problem, mer eller mindre, större eller mindre. Men i slutändan är det alltid något negativt som kommer när man är i flaskan. Usch! När jag tänker på allt elände jag & andra hamnat i så får jag rysningar.. Alkoholen skapar bara problem, punkt slut!


Jag vill bli nykterist.

Av Lina Larsson - 22 november 2009 15:46

  


Jag vill också vara perfekt & ha ett perfekt liv.

Jag vill helt enkelt vara en prinsessa i en gullig saga,

där allt slutar bra & man får som man vill.



Varför kan aldrig mina drömmar slå in?

Av Lina Larsson - 22 november 2009 13:49

 

"Eyes are blind. You have to look with your heart.

What's most important is invisible"

 

 


 


Av Lina Larsson - 22 november 2009 13:45

Ja, det var en rätt kul kväll till en början.. : ) Sen vart jag alldeles för less/ledsen/arg.. Slutade inget bra såattsäga. Nope. Men hela kvällen var som sjuk igår, vart hemskt mycket onödigt svammel också. : P Tur man var nykter.....



Av Lina Larsson - 22 november 2009 13:38

Det skulle sitta enormt med en enkelbiljett någonstans långt,långt bort & ingen biljett hem. För just nu vill jag bara rymma härifrån. Jag vill inte vara kvar, jag vill inte se på allt som rasar omkring mig. Men störst av allt är det jag, det är jag som är problemet. Jag är alltför känslig för att kunna stå & se på ens närmaste som bara tynar bort, längre & längre bort. Jag orkar verkligen inte bli lämnad i sticket en enda gång till. För snart finns det inte mycket kvar av mig, och det försöker jag verkligen inse, fast jag egentligen inte vill.



One shot, One moment, One oppurtunity

 -

Would you capture it or just let it slip?

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards