'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 21 november 2009 13:07

     


Sämst på test - Bäst på fest?


(inspiration från min skol-tröja, ha ha ha)

Av Lina Larsson - 21 november 2009 13:04

Ibland vill man göra saker - som man egentligen vet är helt omöjlig att genomföra. Men ändå ska man liks förbannat prova. Hmm. Det är jag i ett nötskal tror jag?! Ja, vad vore livet utan att åtminstone prova? Som sagt; Framgång kräver motgång. Fast när framgången för mig kommer vill tiden utvisa? Ja, nog svammlat. Nu ska jag lyssna på min musik och surra med världens bästa j-ny : ) bye!

Av Lina Larsson - 21 november 2009 12:58

har försökt visa dig, men nu fan går det inte mer. Jag har försökt så många gånger, var det bara förgäves eller gjorde jag det bara för att ha gjort det?!

Jag vet att jag gjorde det med bara en mening - jag älskade dig. Mer än allt, mer än livet.... Men räcker inte 10000ord  & massa uppoffringar till - går det fan inte. Aldrig. Jag tänker inte göra allt som en liten hund, för jag är ingen hund - jag är jag, lina. Ingen annan. Acceptera det eller gå vidare - föralltid.

Visst, jag gör mycket för den person jag älskar, men jag sitter fan inte instängd. Jag har också ett liv, vänner & intressen. Punkt slut, over and out.

Av Lina Larsson - 20 november 2009 14:06

Jaa.. Den stora frågan jag ställer mig är vad fan man skulle ha hittat på ikväll?? Det snöar som fan, så att göra nå ute är helt uteslutat. Sen så är ju ekonomin inte alls stor, eller rättare sagt 0, så det drar ju också ner på sakerna man kunnat göra! Att ha farit bowla hade varit gaaaaaaarn kul : ) Hemskt kul, är sjukt taggad på det! Men tyvärr så äger jag bara 25kr, så. FAN att man skulle vara fattig. Trist :( Men nog finns det alltid nå man kan göra utan pengar.. Det är nog bara fantasin som sviker tror jag. Men nu ska jag gå & skölja ur mitt satans ROSA hår som aldrig fattar till att bli blont :S Ja, jag får nog dra på mig mössan ikväll ;) Tjing!

Av Lina Larsson - 20 november 2009 13:48



Av Lina Larsson - 20 november 2009 13:36

Ja, nu sitter jag med blondering i håret =) Yeey! Fast jag lär ju inte bli blond nu på en gång, utan det blir nog... rosa?! Eller kanske orange?! Det återstår att se helt enkelt. Det svider/kliar då lite i håret.. så det är väl ett bevis på att det är på G : ) Jaa.. Efter jag färgat lilla håret som återstår efter alla satans färgningar ska jag försöka chilla ner lite med färgandet så jag inte tappar håret helt, det vore ju.... skandal?!!!! Ja, nu ska jag sluta svammla & hitta nån go låt jag kan snöra upp här! Tjing.

Av Lina Larsson - 20 november 2009 13:32



Lät du henne komma närmre,
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer,
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser.

Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut,
hur ska man älska nån som har älskat nån annan förut?

Av Lina Larsson - 19 november 2009 16:45

Ja, rubriken säger ganska mycket :) Just nu befinner jag mig i Östersund hos världens bästa jenny... Lånar hennes dator just & gör en liten snabb-update!!


Idag har vi mest gått & strosat runt... Kollat, men jag har ändå bara köpt hårfärg,(imorgon blir jag blond igen..) ett jätte fint linne & hårspray! Hade man ändå haft mer pengar.... Speciellt när jag kom in på det största Gina Tricot jag skådat, 2 (jättestora) våningar med kläder jag älskar, ja kan det bli bättre?! : )  Hmm.. Sen har vi varit och kollat runt lite med bilen.. Sett Jenny's skola, och varit ut på frösön åsånt. Jätte mysigt var det där, och husen jättefina!! Ja.. nu ska jag sluta svammla & kolla vidare. Tjing!




Amor vincit omnia, et nos cedamus amori.




Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards