'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 23 november 2009 18:16

Mitt hjärta slår nu på 100000varv... Fick nyss ett sms: "Jag har något jävligt viktigt att berätta" Jag håller på dö, på seriöst. Bara det inte är något hemskt. : ( 

Av Lina Larsson - 23 november 2009 17:59

Äger ett par vita string - Yes
Har mer än 5 bh:ar - Yes
Älskar killar som har magrutor - Inte älskar, nej. Spelar ingen roll.
Har färgat håret minst 3 gånger - Kanske 53 gånger ja.
Går inte ut utan smink - Ibland - då jag inte orkar.
Har någon gång spelat klädpoker - Yes, men det var väl senast i 8:an kanske?
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad pitt - Eh, nej?
Du har hånglat med över 20 killar på en kväll - Nope.
Du älskar att prata om sex och killar - Nope, inte älskar precis..
Har dåligt självförtroende - Yes
Älskar att få uppmärksamhet - Nope. Men ibland behöver man bara det.
Kysst en tjej - Jajomen. hahaha
Strippat inför en folksamling - Nope!
Tagit betalt för sex - Usch, nej!
Tittat på en porrfilm - Ja.
Du har studerat din kropp i spegeln - Yes :S
Älskar att shoppa underkläder - Allt som har med shopping att göra<3

Romantiska filmer är det bästa man kan se - Nej.
Du solar solarium - Nope, har inte gjort det på kanske 3år.

Du bär alltid läppglans - Nej.

Du är nöjd med dina bröst - Dom kunde ha fått varit större!!
Du har provat på någon drog - Nope.

Du är nöjd med din kropp i helhet - Absolut inte!


DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR - Nej, men nästintill.

Av Lina Larsson - 23 november 2009 17:34

*trummor slår*


är..........................


   Daniella, aka "DanJella".


Bara för att hon åkte till el stockholmo själv & hade praktik på Danderyd's, you go girl!!

Av Lina Larsson - 23 november 2009 17:31

Så ska jag göra allt lite roligare och lägga upp: Veckans roligaste & Veckans person =) Hur jag kommer komma ihåg att uppdatera är en annan sak. Så, nu får ni hålla utkik, kanske ni finns med nån vecka......

Av Lina Larsson - 23 november 2009 11:29

Att vara stark
Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas
Att vara stark är att se livet som det är,att acceptera dess kraft och ta del av den
Att falla till botten, att slå sig hårt och alltid komma igen
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit

Av Lina Larsson - 23 november 2009 11:20

 

 

It's like you're the swingset, and I am the kid that falls..

Nej, nu vill jag fan bli GLAD!! Känner att det är rätt meningslöst att gö & vara ledsen över någonting där ingen egentligen bryr sig, som sagt.. Jag citerar: "Jag känner ingenting för dig" Tack, det värmde. Eller så kanske det drogs som en kyla över hela mig, jag tror jag höll på svimma när jag fick höra det. Jag ville bara helst av allt gå & dö. Innan jag upptäckte att jag ska fan inte vara ett sånt arsle som du var mot mig, jag tänker inte säga att jag inte har några känslor nåmer, för det har jag, helt klart & kommer alltid ha.

Det här var nog första & sista gången jag älskade någon på riktigt...

 

Nej, nog om mina problem som för vissa kanske är som en fis i rymden, men då har ni fan aldrig varit kär så att ni vet hur det känns!

Av Lina Larsson - 23 november 2009 11:19


Alla säger: "Ensam är stark", men fan... Ensam är fan inte stark har jag insett.

Av Lina Larsson - 23 november 2009 11:00

   ... att jag kunde få en sån här i julklapp bästa tomten!! ;) För jag är i stort behov av en ny kamera, och den här är sjukt snygg och verkar garn bra. Give me!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards