'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 23 november 2009 10:58

.....jag är som en gammal gumma typ, för just nu sitter jag med morgonkaffe och läser Kuriren ;)

Av Lina Larsson - 23 november 2009 10:47

Känner att det här är ingen bra dag att börja första praktikdagen på, inte alls!

Jag är inte alls på humör och känner mig inte i form. Menmen, jag var fan sjuk förra veckan & hade ledigt, så nu jävlar ska det väl gå bra!! ;) Vi får väl inte bli alltför bortskämda. Ja, nog kommer det säkert gå bra, fast jag oroar mig alldeles för mycket och är nervös som fan. Hojja. Ja, nu ska jag gå & ladda upp så jag är taggad, för klockan 13.00 ska jag infinna mig på Tallvik. = ) tjing!

Av Lina Larsson - 22 november 2009 17:04

 

 

It's time to be a big girl now, and big girls don't cry.

 

  

 

 

Av Lina Larsson - 22 november 2009 17:00

 If I could turn back time..............

  

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:57

Så sant så.


(hittade den i en annons i Kuriren)

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:52

I'm lyin' here on the floor where you left me
I think I took to much
I'm crying here, what have you done?
I thought it would be fun

I can't stay on your life support, there's a
shortage in the switch,
I can't stay on your morphine, cause its making me itch
I said I tried to call the nurse again but she's being a little bitch

I think I'll get out of here, where I can
run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Instead of makin' me better, you keep makin' me ill
You keep makin' me ill

I haven't moved from the spot where you left me
This must be a bad trip
All of the other pills, they were different
Maybe I should get some help

Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Instead of makin' me better, you keep makin' me ill
You keep makin' me ill

 

(Pink - Just like a pill)

-

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:51

Hösten 2008

Av Lina Larsson - 22 november 2009 16:43

Ikväll blir det film & surr som alla andra söndagar typ.... =) Snart kommer J-ny hit så då ska vi styra upp det hela såattsäga, eller rättare sagt en bra film.


Skulle inte sitta helt fel med världens bästa glass oxå;

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards