'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 17 november 2009 22:49

gokväll gott folk! =) idag har inte varit en så händelserik dag precis.. tagit det lilla lugna, hunnit vara förbi till världens bästa faster och druckit kaffe, sen sett dhw och ugly b ofc!! =) sen har jag fixat på här hemma just åsåe. intressant? kan inte tänka mig det... nej, men snart ska jag försöka hitta john blund, undra bara vart den lilla rackarn gömt sig nudå??! Ja, det återstår att se.. nu ska jag iaf lyssna lite musik och sen söka upp den jäveln så jag orkar med morgondagen! tjiing!! =)

Av Lina Larsson - 17 november 2009 15:53

Trilla in på HM där jag hitta världens jävla underbaraste skor som jag bara måste ha!!



     

Sneeeeeeeela tomten... Dom här vill jag ha i år under granen! Strl 39/40 : P

 



Av Lina Larsson - 17 november 2009 15:48


Så sjukt bra låt.....

Av Lina Larsson - 17 november 2009 15:25

Åhhh... Jag älskar denna parfym! Har den inte själv, men Josse hade den.. Och direkt jag lukta på den blev jag kär, usch så gott den luktade alltså!! =) Nu är även den uppe på min "önskelista"


   : DD

Av Lina Larsson - 17 november 2009 15:07

2006.

  

Av Lina Larsson - 17 november 2009 15:04

<3  <3   <3

 

Våren 2008.

Av Lina Larsson - 17 november 2009 14:18



Till en liten "prinsessa på ärten" får höra ett par sanningens ord så hon kanske lär sig ett & annat! =P

Alla tycker du är skrattretande - även jag.


Av Lina Larsson - 17 november 2009 14:13

Ja, först tyckte jag den här låten var - skit!

Men nu... Efter ett par omgångar går den faktiskt att lyssna på, sweet!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards