'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 17 november 2009 14:07

Ja, dag & dag.. När jag ser ut genom fönstret så är det alldeles kolsvart, yeey.


Inatt har jag äntligen kunnat sova lite mer än vanligt.. Har legat vaken ett par timmar, men sen fick jag somnat om & har då sovit tills 12 nästan - härligt!! =) 


Har inte hänt alltför mycket, direkt jag fick chansen snodde jag datan av pappa, sen har jag suttit i typ 1timme och gjort massa nya header's! Inte avancerade - nejnej. Men dom duger! Jag har ju flera så kan ju byta när jag känner för det : ) nej, nu ska jag kila & kolla så allt är som det ska med dessa header's.... ciao!!

Av Lina Larsson - 15 november 2009 19:15

har nyss vaknat upp ur min vila... usch vad tråkigt det är att vara sjuk!! och så precis till när praktiken börjar.. perfekt alltså! får helt enkelt mata i mig panodil och dricka mycket så jag förhoppningsvis är bättre imorgon! :) från en sak till en annan.. ja, vad var det jag sa?! Onödigt att ta sprutan! Nog har jag överlevt utan den här jag ligger.. Plus att dom som nu tagit sprutan verkar ju liks förbannat få samma symtom som en förkylning?! Ja, svininfluensan är överskattad helt klart =) Ja.. Nu ska jag väl slå på min 4:e film för dagen..... usch vad trist det är att ligga helt död själv. plus att mamma och pappa är borta, så man har absolut INGEN att prata med, yeey!! nej, nu ska jag kolla film och kanske sova lite till.... tjing! saknar dig...... :(

Av Lina Larsson - 13 november 2009 15:03

Ja de är tjo, de är tjim & klackarna i taket!!! Minns när man var kanske 13 och nötte sönder den låten.. Påminner mig bara om en sak : Partyyyyyyyyyyyyyy!



Ikväll blir nog en rätt trevlig kväll faktiskt :) Först blir det att äta på köket, sen relaxen och fira LN.. Men jag ska dock vara tråkigast i hela världen & vara nykter & inte bada... trist, men jag orkar verkligen inte bli mer förkyld! :( Senare på kvällen/natten ska jag och J-ny dra ut på spök raggning, får se om vi hittar nå go spöke : D nej, nu ska jag sluta svammla & börja fixa mig och surra med världens pappa åsåe. Sen drar jag ner till Daniella! =)



Av Lina Larsson - 13 november 2009 15:00

  



Where are you, when everything is falling apart?

 


Av Lina Larsson - 12 november 2009 19:12

Nu sitter jag hos denna kvinna i hennes flickrum & lyssnar på musik;


  



Vi har varit kolla så allt är som det ska när vi ska på vårat mission på lördag, om allt blir som planerat!! =) Tror det kommer bli skit skoj, om inte idén går åt skogen då vill  säga!!


Nej, nu ska jag dra & vara social, tjing!

Av Lina Larsson - 12 november 2009 19:06

 

The Fray - You found me

Ken Ring - Nu måste vi dra

Jay Sean ft Lil wayne - Down

Kottonmouth kings - Proud to be a stoner

Matisyhu - Jerusalem

Weezer - Can't stop partying

Ke$ha - TiK ToK

Lady GaGa - Bad romance

 


 

 


Av Lina Larsson - 12 november 2009 14:08

  Minns hur jag var Lowa's favorit förut : ) När hon inte ens var ett år, precis hade lärt sig gå & säga saker så man förstod lite grann iaf. Jag minns när jag fick komma hem varje dag från skolan.... Och där stod Lowa & Casper - världens bästa barn! Synd att det är inte så nuförtiden, för ni förgyllde min dag.



Jag & Lowa 2008

 

      

Love you til' the end, kids!


Av Lina Larsson - 12 november 2009 13:22

En liten önskelista från moí! Jag har ju varit rätt snäll i år så : )


   

Ed Hardy Edition, w595

(fast jag behöver bara skalet!)  


   

Pengar - alltid behövligt!

(till tattoo & resa


  

Mini laptop - rosa såklart!


  

Snus - knox/kronan/general


  

Presentkort - Gina Tricot

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards