'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2009

Av Lina Larsson - 10 november 2009 16:07

jag är helt klart inne i en rosett period just nu! allt jag vill ha är rosetter.. En klänning med rosett, väska med rosett, smycken med rosetter & skor med rosett!! ;) Åhh... dessutom verkar det vara ganska inne just nu också? =) Tur jag fynda mig ett hårband med rosett, ett rosa när jag var i USA! Då är jag ju lite inne iallafall?! Haha.



Men, åter till saken jag vill komma till är att jag medverkar i en tävling på www.fokis.se Där man kan vinna något skit-snyggt från www.mihi.se ! :) Och nu när jag är inne i en rosett period passar det här ju utmärkt! För på sidan finns en sjukt snygg rosett väska som jag vill ha!!!


  

Bild från (www.mihi.se)

Av Lina Larsson - 10 november 2009 15:26

  

Mitt liv som blond!!!

Nej, nu ska jag gå och se om det finns nå

roliga tävlingar som jag kan vara med i.... =)

Av Lina Larsson - 10 november 2009 15:18


Den här låten & alla dess minnen...

Det enda jag tänker på är:

Natten mot 20 december 2008, jag var sjukt lycklig, full & glad!

Önskar jag kunde vara så glad just nu........

Av Lina Larsson - 10 november 2009 15:15



"Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt,

skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som en gång fått dig att le. "

 

 


Av Lina Larsson - 10 november 2009 15:08

När man håller på tappa greppet, behöver man någon vän vid sin sida....

 

&

 

Jag är glad att jag har er tjejer, ni vet precis vilka ni är. Ni är min ovärderliga skatt : ) 


Av Lina Larsson - 10 november 2009 14:58

Jag ääälskar att blogga! Vet inte varför? Jag har ju inte liks nå många som läser den.. Men jag älskar att berätta massor, lägga upp bilder & musik. Det är sjukt kul, och jag skulle lugnt kunna försörja mig på något sånt! ;) Men vissA dagar är inspirationen på 0! Men då går jag bara och ser på; www.fokis.se eller www.blondinbella.se så hittar man något nytt! Blondinbella är för mig nästan lite för mycket, men Foki, som inte är en bortskämd snobb från stockholm är great! : ) Det gillar vi, besök hennes blogg så får ni se... Alltid lika kul rulla in på den där söta rosa bloggen!

Av Lina Larsson - 10 november 2009 14:55

åhh, vad jag vill se den här filmen!! :) Har sett att den har fått garn bra betyg åallt.... Yeey! Den måste helt enkelt ses. Jag som funderat uti 2012 sen efter kristoffer nämnde det, så skulle vara kul se den. Men creepy på samma gång!



  




Av Lina Larsson - 10 november 2009 14:22

Se dig omkring var det det här ni glömde, drömde?
Se dig omkring någonting du glömde, glömmer?
Se dig omkring var det det här ni glömde, drömde?
Hela mitt liv har jag försökt att fråga, fråga och få ett svar...

 

 

Just nu känner jag mig riktigt piss-jävla-less.. Jag vill bort, BORT från denna kommun! Kan inte bara skolan bara sluta, jag kan få en skit billig lägenhet i luleå, ett roligt jobb, fylla 18, få körkort och vinna en massa pengar så jag kan dra!!! Orkar snart inte mer.. Det är bara gnäll hit & gnäll hit.. Inte undra på att mitt självförtroende är på botten ibland så som alla GNÄLLER!! Jaa.. Jag kommer aldrig bli guds bästa barn, och jag kommer aldrig heller bli sjukt smal, ha världens snyggast kropp eller vara helt felfri.. no no. Jag är jag - och jag har fan inte tänkt ändra på mig bara för att någon annan tycker så! Nej, nu ska jag sluta gnälla och komma på vad jag kan skriva om i mitt nya inlägg jag snart ska skriva för att jag har NADA att göra. Fast läxan borde jag ju göra?! Äh.. de gör jag ikväll, att läsa tar ju liks bara 15min typ så : )


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards