'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Larsson - 6 juli 2010 16:11




" ångra aldrig det som en gång gjorde dig lycklig."


Av Lina Larsson - 5 juli 2010 17:51

Amika dress SEK 179, Club L - NELLY.COMCissi Dress SEK 179, Club L - NELLY.COM

Cameron Dress SEK 179, Club L - NELLY.COMSally Dress SEK 269, Jeane Blush - NELLY.COM

Jornilla Leggings SEK 179, Pieces - NELLY.COM


Nej, nu ska jag rulla vidare & höra med Johännet vad man ska hitta på ikväll! =)


Hasta la vista, baby!

Av Lina Larsson - 5 juli 2010 17:46

Satt nyss & funderade uti allt möjligt som hänt under detta år... Och kom att tänka på att det är den 5juli. Det var hela 1år sen jag satt på Kalix sjukhus, dränkt i tårar.... Det var hela 1år sen jag insåg att man gör många misstag i sina liv, och lärde mig själv en ganska stor läxa ändå. Det var 1år sen jag trodde jag förlorat en av dom få jag älskat i mitt liv. Det var 1år sen. Tiden går fortare än jag trodde, så ta vara på allt medans ni kan. Glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig någonting som en gång gjorde dig lycklig.



Av Lina Larsson - 1 juli 2010 14:05

Åhh... Jag vill göra om studenten, NU! Bästa veckan i mitt liv alltså, med allt supa, alla sjukheter vi hade för oss, allt prat & framför allt människorna. 


                                              

  

If I could turn back time............

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards