'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

...

Av Lina Larsson - 14 juli 2010 00:12

  




" Vad som inte dödar dig, gör dig bara ännu starkare, "

Av Lina Larsson - 14 juli 2010 00:06

Ja, nu har även marknads veckan infunnit sig... & jag jobbar precis hela marknaden. Dessutom börjar jag 07.00 vareviga dag!!! Lite surt, jaaa... Tycker iaf jag hade kunnat få börja 12, eller 15 som alla andra vikarier... Ja, skitsamma. Jag ska iaf ut, och jag ska dricka. inte nu kanske så jag blir rammandes, men jag ska dricka & ha KUL... För det förtjänar jag efter allt piss som varit. & så är det ju bara marknad 1gång per år, och jag jobbar mest hela sommaren.. så tacka för att jag ska ut! sliten lär jag vara, men det får jag ta. 


Jag har iaf bestämt mig för att ha garn kul med världens bästa människor... & ingenting, precis ingenting kommer komma ivägen för det heller!



  

Marknaden 2006..

Av Lina Larsson - 13 juli 2010 23:46

... bilbingo! 


nu har jag varit 3 gånger , och inte vunnit ett piss! & till råga på allt så har man varit 1 nummer ifrån typ hela tiden! åhhhhhhh, typiskt mig.. Otur i spel, otur i kärlek.. När ska min lycka börja infinna sig måntro??!!


Ja, jag fick ju iaf sällskap av 2 roliga kvinnor!


  

Av Lina Larsson - 13 juli 2010 01:51

Ibland behöver man bara någon som lyssnar, någon som förstår en utan att man behöver säga något. Ibland behöver man någon som kommer mitt i natten när man är ledsen., ibland behöver man någon man kan lita på till 100%.. Det är inte alla som har en sån vän, men det har jag.....



  

Av Lina Larsson - 13 juli 2010 01:46

Har har bestämt mig, nu ska jag göra en hel arm.. jag skiter fullständigt i vad alla tycker 6 tänker om det. det är ju ändå MIN kropp, och MINA val? Ja, jag kanske kommer ångra det en vacker dag,  men man måste vara ung & galen för att bli gammal & klok. dessutom kommer jag få texten jag velat ha nu så länge! bara nu rötmånaderna är över så blir tatueringen fixad!! ;) 


grrrrreat! 


  

Av Lina Larsson - 12 juli 2010 12:51

Allt medans vi blir äldre, lär vi oss att personer som vi aldrig trodde skulle strunta i oss, helt säkert gör just det en dag. Ditt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång och det blir svårare för varje gång. Även du själv kommer att ha sönder hjärtan - kom då ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar. Du kommer att gräla med din bästa vän. Du kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av vad den förra låtit dig gå igenom. Du kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon du älskar. Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du så bara är ledsen i 60 sekunder, är det en minut av förevigt förlorad lycka. Hitta en kille som säger att du är bäst, inte att du är bra, som ringer upp dig även om du slängt på luren, som stannar uppe bara för att se dig sova. Vänta på killen som kysser dig i pannan, som har lust att visa upp dig för hela världen om du så bara var iklädd en säck och som håller din hand inför sina vänner. Vänta på honom som regelbundet påminner dig om hur mycket han älskar dig och om vilken tur han har som får vara med dig. Vänta på honom som säger till alla sina vänner: "Det är hon..."



- what doesn't kill you, only makes you stronger....

Av Lina Larsson - 11 juli 2010 23:08

Minns hur jag lyssnade på den här.. för flera, flera år sen. men lika bra är den ännu! =)


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards