'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Larsson - 20 juli 2010 01:57

Jag klarar inte av att sitta & se på när allt bara faller sönder.. En efter en faller dit, och jag kan inte göra ett skit åt det., eller jo.. Jag kan. Men då är det mina käsnlor som kommer stå på spel, då är det bara jag som kommer få lida.

 Jag kan heller inte kontrollera mig själv, inte mina känslor. Jag står här nu, återigen och ser på allt som hänt/kommer hända... Jag som trodde detta skulle bli en bra sommar, jag trodde jag för engångsskull skulle få vara lycklig & ha jätteskoj en hel sommar, utan allt gråt & depression. Men icke sa nicke. Allt verkar vända sig mot mig just nu, det som varit bra blir bara sämre & sämre..

Jag vill inte vara kvar, jag vill inte tappa kontrollen över mig själv igen, jag vill inte bli sårad igen, jag vill bara inte. 





Önskar jag hade haft pengar, då hade jag följt med min syster till USA & bosatt mig i 2månader.. 

Av Lina Larsson - 20 juli 2010 00:50

“Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep... wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you're just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky his is to have you.... The one who turns to his friends and says, 'that's her.'

Av Lina Larsson - 19 juli 2010 16:24

  

Av Lina Larsson - 19 juli 2010 16:15

Blivit medlem i pitebo, lulebo mfl..

Sökt jobb på arbetsförmedlingen..

Kollat på norska arbetsförmedlingen..


Nu vill jag ha ett jobb & en lägenhet i ökx,  men skulle mer än gärna flytta härifrån! 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards