'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Larsson - 22 juli 2010 19:17



"Never let the fear of striking out, keep you from playing the game."


  

Av Lina Larsson - 22 juli 2010 19:10

tråkigt med regn.. men jag har iaf gjort lite nytta, städat till mitt väldigt stökiga rum, plockat till här hemma åsånt. Och så har jag laddat hem massa filmer också.. Remember me, Valentines day, Love Happens & Percy Jackson.. Som jag hade tänkt avverka idag i brist på annat att göra! =) Menvisst, ibland är det jävligt skönt att bara ligga hemma en hel dag, få fundera & vara själv ett litet tag.. Härligt.


Nu ska jag slå på en film & se vidare... Ha det bäst.

Av Lina Larsson - 21 juli 2010 20:41

... the bounty hunter, a cinderella story.. i regnet som öser ner. kan det bli bättre? tror inte det. ;-) fast hade man haft sällskap hade det ju helt klart varit roligare. men lika bra går det själv! ;-)


dessutom är jag ledig nu tills på måndag, & det är så sjukt härligt så det finns inte!! ihelgen ska jag göra något jävligt roligt, nyktert ofc! 


sen så har jag hittat en perfekt bil för mig, så då är jag ännu gladare... denna dag har int varit annat än toppen! =)



heippa.

Av Lina Larsson - 20 juli 2010 02:40

Visste ni.....

att jag vill - bli lycklig.
att jag har - blivit sårad ihelgen 
att min senaste kyss - var väldigt längesen

att jag lyssnar mycket på - the fray - how to save a life
att jag funderar på - att gå och sova efter det här
att jag pratar - alldeles för mycket om allt ovettigt när jag är onykter

att jag inte gillar - vänner som går bakom ryggen på en, gång efter gång
att min första riktiga kyss - var när jag var 12år

att jag avskyr när folk snackar - skit om min familj
att kärlek är - underbart, när den väl finns

att jag gillar - en person, fast jag inte borde göra det.
att jag alltid kommer att älska - en person som lämnat spår i mitt hjärta...

att jag är förälskad i - snus <3
att sist jag grät var - på lördag 
att min mobiltelefon är - vit & röd/rosa
att när jag vaknar på morgonen - tänker jag alltid: månne om jag fått nå sms/samtal
att innan jag går och lägger mig - lägger jag ut snusen (om ja inte glömmer, dvs, hihi)
att idag har jag - varit ledig, umgåtts med johanna & nött fb & bloggen

att jag just nu tänker på - att jag måste verkligen sluta grubbla så mycket
att i kväll ska jag - GÅ SOVA!
att i morgon kommer jag - vara på arbetet från 15.00
att jag hoppas - på att jag ska få körkort, min familj ska få bli lycklig, att jag får ett jobb, att jag alltid får ha kvar mina få, men bästa vänner, att jag får en lägenhet, kille & barn! ;)
att jag verkligen vill - kunna vara nöjd med mig själv en vacker dag.

Av Lina Larsson - 20 juli 2010 02:06

  

“Just so you know, there's a space that only you can fill. Just so you know, I loved you then, I guess I always will.”

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards