'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Larsson - 9 juli 2010 01:41

I said it's too late to apologize, it's too late.

I'd take another chance, take a fall, Take a shot for you

I need you like a heart needs a beat

I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...

Av Lina Larsson - 8 juli 2010 18:00

  

 +     

    


Jaa, jag vill bli fetast i sverige.

Av Lina Larsson - 8 juli 2010 16:56

Detta kommer blir första helgen på mycket, mycket länge jag är nykter en hel helg. Och skönt kommer det bli. Tacka vare jobbet! Jag kommer inte göra bort mig, jag kommer inte ha massa blåmärken, jag kommer inte vara bakfull... Utan jag kommer spendera min helg med världens sötaste gamlingar på Brännagården! Plus att jag & johanna mest troligt drar till stavik på lördag & tjillar.. Det behövs tror jag! Så istället för party, drar vi ut till urskogen 5mil från bränna och har det garn bra, fiskar, utforskar, kanske t.om med badar?! =) 


Ja en sak är säker, ibland behöver man bara koppla av och koppla bort allt jävla skit.... Och det kan man verkligen göra där! ;)


  

Av Lina Larsson - 8 juli 2010 16:05

Har precis kommit hem efter ett par timmars stekane med Johanna & Frida! ;-) Skönt var det, för jag är blek som aldrig förr. Nu ska jag ligga här ett tag, ladda hem spotify så man har lite musik & sedan äta. Och senare ikväll blir det ut med brudarna igen & grilla! Ja, och återigen.. Jag älskar sommaren.


Sen så har jag ju ääääntligen fått mig en egen dator, en pluttinutti liten! Söt är den. 


Av Lina Larsson - 6 juli 2010 16:26

Jag vill besöka någon gång i mitt liv..



1. Kina

2. Japan

3. USA (igen..)

4. Australien

5. Thailand



Jag vill blir rik, iaf för några månader så jag kan resa runt i heeeela världen. 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards