'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2010

Av Lina Larsson - 11 juli 2010 22:16

.. men jag tänkte att när jag liks aldrig typ beställer något, och int köper speciellt mycket kan jag väl ändå unna mig något! ;-) men inte kläder denna gång, utan massa hårprodukter & en parfym istället! underbart.



             


Av Lina Larsson - 11 juli 2010 14:56

Jag har jobbat, jobbat, ännu mer jobb.. Men sen så drog ju jag & j-ny till skogs igår och var. har verkligen sovit som en stock, UTAN mygg! de var de bästa utav allt! ;) sen så fick vi massa fisk, vi grillade körv & var på mission med golfen. sen så hann vi skrämma upp oss när det var 2 skumma människor med cross som bara kom & vände på gården mittiallt när vi var ut med båten. sen så har vi hunnit surra om allt mellan himmel & jord! =) 



nej.. nu är det back to reality... jag måste hoppa i duschen, för jag börjar 16.00, och jag ska hojja neråt bg, så de är dags att sätta fart nu!! hejppa! ;-)




      

     Ja, vi hade lite att göra. :)

Av Lina Larsson - 10 juli 2010 13:09

              häääääääääääärligt! ;-)

Av Lina Larsson - 10 juli 2010 12:25

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan.

2. Du kan läsa sms från personen om & om igen.

3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med personen.

4. Bara av att höra personens namn ler du.

5. Du kan sakna personen, fast ni precis träffats.

6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen.

7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara ändå på den personen.

8. Du älskar att känna personens lukt.

9. Du ler för dig själv när du tänker på personen.

10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på.

Av Lina Larsson - 9 juli 2010 21:16

.. och jag sitter hemma, nykter. var ett tag sen de hände, jaaa.. 


sitter dock här med Fridus & väntar in Johanna, då ska vi hitta på bus! ;) Eller ska till jock & glo när dom spelar, fast jag orkar då aldrig betala 50kr, så jag får allt stå utanför! snål som jag är. Nej, nu ska jag vara social.. 


Adios!



       

Av Lina Larsson - 9 juli 2010 01:48


        

Oavsett vad som händer, oavsett när det händer  & oavsett hur det händer -

kommer jag alltid stå bakom er, i alla lägen. Utan er hade jag inte varit den jag är idag.

Jag älskar er, kära, kära syskon. 





" Blod är så mycket tjockare än vatten. " 

Av Lina Larsson - 9 juli 2010 01:46

Alla dessa mygg som absolut inte låter mig vara ifred. Blir galen snart!! Kan inte ens sova för att dom kommer en efter en & surrar kring ansiktet.... ÅHHH!! Jag kommer väl inte unna somna försen 06.00, som vanligt.. Voivoi. Jag ska utrota myggen, de får bli mitt nästa projekt! 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards